OTSAILAK

FEBRERO

Joseph Kessel

Photomuseumek sustatu eta Zarauzko Udalak babestutako Aula/Gela programaren barruan, ostiral honetako saioa Joseph Kessel, ilustratzaile, idazle eta zinemagile argentinarrari buruzkoa izango da.

Bere aita mediku judu-lituaniarra zen eta asko bidaiatzen zuen. Horren ondorioz, Kessel Argentinan jaio zen eta herrialde horretako herritartasuna ere bazuen. Bere bizitzako lehen urteak Oremburgon igaro zituen, Errusian, eta, gerora, Nizan. Hiri horretan eta Parisen burutu zituen ikasketak.

Idazle emankorra izan zen eta Frantziako Akademiaren sari nagusia lortu zuen. Bere lan batzuk zinemara egokituak izan ziren, hala nola: Belle de jour (1928 ), Army of Shadows (1943) edota The Horsemen, Espainian Orgullo de estirpe, izena hartu zuena.

Joseph Kessel

Dentro del programa Gela/Gela, promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz, la sesión de este viernes, 7 de febrero, tratará sobre el ilustrador, escritor y cineasta argentino Joseph Kessel.

Su padre era un médico judeo-lituano y Kessel nació en Argentina como consecuencia de sus viajes, por lo que también tenía la nacionalidad de ese país. Pasó sus primeros años de vida en Oremburgo, Rusia, y finalmente la familia se instaló en Niza. Estudió en esta ciudad y en París.

Fue un escritor muy prolífico y obtuvo el máximo galardón de la Academia francesa. Algunas de sus obras fueron adaptadas al cine, como Belle de jour (1928), El ejército de las sombras (1943) o The Horsemen, que en España adquirió el nombre de Orgullo de estirpe.