ABUZTUAK

AGOSTO

Samsara

Photomuseumek sustatutako eta Zarauzko Udalak babestutako kultur hedapenerako Gela/Aula programaren barruan, ostiral honetako saioa Ron Fricke zinemagileari eskainita egongo da.

R. Fricke zinemagile estatubatuarra da, batez ere argazki-zuzendaritzan maisuetako bat izateagatik ezaguna. Zuzendari gisa egin zituen lehen ekarpenak Chronos (1985) eta Sacred siterekin (1986) egin zituen. Hala ere, Baraka filmarekin lortu zuen ospea 1992 urtean.

Bere azken lana Samsara izan zen 2011n filma ez da narratiboa. 1992ko Baraka film ospetsuaren jarraipena da, Frickek zuzendu eta Magidsonek ekoitzi zuena.

Saṃsāra hitza sanskritozko hitz bat da, "Mundua" edo "existentzia ziklikoa" esan nahi du, baina, sarri, jarduera arruntak deskribatzeko erabiltzen da. Frickek berak dioenez, filmak bere gai gogokoenean sakontzen du: gizateriaren eta betierekotasunaren arteko harremanean. Baraka bezala, 70 milimetroko filmarekin filmatu zen Panavision system 65 sistema erabiliz eta musika erabiltzen du istorioa bultzatzeko.

Samsara Torontoko Nazioarteko Zinemaldian estreinatu zen 2011ko irailean, 4k bereizmeneko proiekzio digital batekin.

Samsara

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz la sesión de este viernes estará dedicado al cineasta Ron Fricke.

Cineasta estadounidense, reconocido sobre todo por ser uno de los maestros en la dirección fotográfica. Sus primeras contribuciones como director las haría con Chronos (1985) y Sacred Site (1986). Sin embargo, no sería hasta 1992 cuando alcanzaría gran fama con su película Baraka.

Su última película fue Samsara de 2011,  un proyecto no narrativo. Es la secuela de la aclamada cinta Baraka, de 1992, que también fue dirigida por Fricke y producida por Magidson.

El término saṃsāra es una palabra en sánscrito que significa 'mundo' o 'existencia cíclica', pero es usada a menudo para describir actividades mundanas. Según el propio Fricke, el filme ahonda en su tema favorito: la relación de la humanidad con la eternidad. Tal como Baraka, esta obra fue rodada con película de 70 milímetros usando el sistema Panavision system 65 y utiliza música para impulsar la historia.

Samsara se estrenó en el Festival Internacional de cine de Toronto en septiembre de 2011, exhibida con una proyección digital en resolución 4k.