Irailak

Doako sarrera / Aforo mugatua

Entrada gratuita / Aforo limitado

Letizia Battaglia

Photomuseumak sustatutako eta Zarauzko Udalak babestutako Aula/Gela kulturaren difusiorako programaren barruan, ostiral honetako saioa Letizia Battaglia fotokazetari italiarrari buruzkoa izango da.

Letizia Battaglia (Palermo, 1935) argazkilari, fotokazetari eta politikari siziliarra da. Milanen kokaturik erreportari lanetan aritu zen, non argazkilaritza ikasi zuen. Italiako lehen emakumezko fotokazetaria izan zen, eta nolabaiteko ospea lortu zuen Siziliako mafiari buruzko argazkiekin. Urteetan, mafiaren krimenak, ehorzketak, mafiaren familiak, biktima errugabeak, poliziak, epaileak, abokatuak eta cosa nostra-ri aurre egin zieten kazetariak atera zituen.

Politikari lanetan, Berdeen Federazioarekin zinegotzi izatera ausartu zen Palermoko alkate Leoluca Orlando aukeratu zenean. Urteetan mafiaren indarkeriari argazkiak atera ondoren, nabarmentzekoa da cosa nostra-ren krimenak erakusteko beste kide batzuekin batera argazki erakusketa antolatu zuela Corleone herrian, Siziliako bihotz mafiosoan.

Letizia Battaglia

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz la sesión de este viernes será en torno a la fotorreportera italiana Letizia Battaglia.

Letizia Battaglia (Palermo, 1935)es una fotógrafa, fotorreportera y política siciliana. Se estableció en Milán, donde trabajó como reportera y aprendió fotografía. Se convirtió en la primera fotoperiodista de Italia y se ganó cierta notoriedad con fotos sobre la mafia. Pasaría los siguientes años fotografiando crímenes de la mafia, entierros, familias de la mafia, víctimas inocentes, policías, jueces, abogados y periodistas que plantaban cara a la cosa nostra.

Como política,  se atrevió a ser edil con la Federación de los Verdes cuando se eligió como alcalde de Palermo a Leoluca Orlando. Después de años fotografiando la violencia de la mafia,  es destacable que organizó una exposición de fotos con otros colegas en la que mostraba los crímenes de la cosa nostra en la localidad de Corleone, el corazón mafioso de Sicilia.