Argazkigintza, bidaiak eta kultura III

Martxoak

Argakigintza, bidaiak eta kultura III

Photomuseumek sustatutako eta Zarauzko Udalak babestutako kultura hedapenerako Aula/Gela programaren barruan,  ostiral honetako saioan argazkigintzari, bidaiei eta kulturari buruzko lau kapituluko ekoizpen australiarreko serieko azken atala proiektatuko da.

Lehenengo zatian, Peter Eastway paisaia-argazkilariaren lana erakutsiko da. Ernest Shackleton esploratzailearen urratsen atzetik, Antartikan zehar bidaiatzen du polo-ingurune zoragarria atzemateko.

Ondoren, Art Wolfe natura-argazkilaria erakutsiko da, beti irudi perfektua lortu nahi duena. Kasu honetan, munduko kulturak nola dokumentatzen dituen erakutsiko du: Etiopiako surmatik buztinezko maskaradun gizonetara eta Papua Ginea Berriko huli klanetara.

Fotografía, viajes y cultura III

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz en la sesión de este viernes se proyectará el último de una serie de cuatro capítulos de producción australiana sobre fotografía, viajes y cultura.

En primer lugar, se mostrará el trabajo del fotógrafo paisajístico Peter Eastway, que tras los pasos del explorador Ernest Shackleton, viaja a través de la Antártida para captar el maravilloso entorno polar.

A continuación, se mostrará al fotógrafo de la naturaleza Art Wolfe que siempre aspira a la imagen perfecta, en este caso mostrará como documenta las culturas del mundo: desde los surma de Etiopía hasta los hombres de máscaras de barro y los clanes huli de Papúa Nueva Guinea.