Charles Crichton

URRIAK

OCTUBRE

Photomuseumek sustatu eta Zarauzko Udalak babestutako Aula/Gela kulturaren difusiorako programaren barruan, ostiral honetako saioan Charles Crichton zinemagile britaniarrari buruzkoa izango da. Crichton-ek zinemagintzan ibilbide luzea izan zuen, 40 urtez, bai zinemarako, baitelebistarako filmak zuzenduz. A Fish Called Wanda pelikularekin Oscar Sarietarako bi izendapen lortu zituen. Bata, zuzendari onenarena, eta, bestea, jatorrizko gidoi onenera.

Dudarik gabe, Ealing Estudioetan ekoiztutako komediengatik da ezaguna. Bere lanen artean, honakoak nabarmentzen dira: A Fish Called Wanda (1988), Death of Night (1945), The Lavender Hill Mob (1951), Hunted (1951) eta The Titfield Thunderbolt (1953).

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz la sesión de este viernes girará en torno al cineasta británico Charles Crichton. Crichton disfrutó de una larga carrera, dirigiendo múltiples películas y programas de televisión durante un periodo de más de 40 años. Obtuvo dos nominaciones a los Premios Óscar por A Fish Called Wanda. Uno al mejor director y otro al mejor guion original.

Sin duda es mayormente conocido por sus comedias producidas en los Estudios Ealing. Entre sus films destacan, A Fish Called Wanda (1988), Death of Night (1945), The Lavender Hill Mob (1951), Hunted (1951) eta The Titfield Thunderbolt (1953).