Harresiak II / Muros II

IRAILAK

SEPTIEMBRE

Photomuseumek  sustatu eta Zarauzko Udalak babestutako Aula/Gela kulturaren difusiorako programaren barruan, ostiral honetako saioa gaur egungo gai bati eskainiko zaio: migrazioa eta bere ondorioak.

Bigarrengo saio honetan, beste lurralde artean, Bangladesh edo Sudafrikan gertatzen dena izango da aztergai.  Migratu papergabeak, eskubideen urraketak, gatazka emozionalak, zorionaren nahia... gure munduan aurkitu ditzakegun egoera arruntak dira.

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz este viernes, 21 septiembre, estará dedicado a un tema de actualidad como es la emigración y sus consecuencias.

En esta segunda sesión, entre otros territorios, se podrán conocer las situaciones que se dan en Bangladesh o Sudáfrica. Personas sin papeles, pérdidas de derechos, conflictos emocionales, búsqueda de felicidad, son escenarios que se dan habitualmente en nuestro planeta.