Expresiones artísticas de las grandes civilizaciones VIII: Revolución industrial

MAIATZAK

MAYO

Zibilizazio handietako arte adierazpenak VIII:

Industria-iraultza

Photomuseumek  sustatu eta Zarauzko Udalak babestutako Aula/Gela kulturaren difusiorako programaren barruan, ostiral honetako saioa arte adierazpenei buruzko zikloaren zortzigarrengoa da. Zehazki, Industria-iraultzari buruzkoa izango da.

Oraingoan, industria-iraultzak Europara ekarritako aldaketa handiak aztertuko dira,  argazkigintza esaterako. Mundu berri horretan bizi izan ziren artisten erreakzioak ere, ikertuko dira: inpresionismoa, orientalismoa, edo argazkigintza dokumentala. Azken finean, bere lanak aberasteko asmoz, artista askok beste kulturen eragina izan zuten, horien artean Pablo Picassok.

Expresiones artísticas de las grandes civilizaciones VIII:

Revolución industrial

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz la sesión de este viernes será la octava del ciclo sobre las manifestaciones artísticas. En concreto, girará en torno a la revolución industrial.

Se analizarán los grandes cambios que trajo la Revolución Industrial a Europa, tales como el invento de la fotografía. También se repasarán las reacciones de los artistas que formaron parte de este mundo nuevo: impresionismo, orientalismo, o la fotografía documental. De hecho, muchos artistas, se inspiraron en otras culturas para enriquecer sus obras, entre ellos Pablo Picasso.