El hombre en la luna: 50 aniversario

UZTAILAK

JULIO

Gizakia ilargian: 50. Urteurrena

Photomuseumek  sustatu eta Zarauzko Udalak babestutako Aula/Gela kulturaren difusiorako programaren barruan, ostiral honetako saioan duela 50 urte gizakiak lehen aldiz eginiko ilargiratzeari buruzkoa izango da.

XX. mendeko gertakari historiko horren protagonistak aski ezagunak dira: Neil Armstrong, Buzz Aldrin (Edwin E. Aldrin Jr.) eta Michael Collins. Dudarik gabe denetan ospetsuena Neil Armstrong astronauta da, bera izan baitzen  Apolo 11 misioaren komandantea.

Telebistek zuzenean eman zuten eta milioika pertsonek jarraitu zuten, nahiz eta maiz bertsio ofiziala zalantzan jarri izan den.

El hombre en la luna: 50 aniversario

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz la sesión de este viernes girará en torno al primer alunizaje del hombre en la luna, hace ya 50 años.

Los protagonistas de este suceso histórico del siglo XX, son de sobra conocidos: Neil Armstrong, Buzz Aldrin (Edwin E. Aldrin Jr.) y Michael Collins. Sin duda, el más famoso de todos es el astronauta Neil Armstrong, el comandante de la misión Apolo 11.

Este acontecimiento fue retransmitido en directo y seguido por millones de personas, aunque su veracidad se ha puesto en entredicho en más de una ocasión.