Artea eta Diseinua III

Uztailak

Julio

Artea eta Diseinua III

Photomuseumek sustatu eta Zarauzko Udalak babestutako kultur hedapenerako Aula/Gela programaren barruan, ostiraleko saioa artea eta diseinuari buruzko hirugarren saioa izango da.

Artearen eta diseinuaren profesionalek garatutako lan-metodoa aztertzen da, eta gainerakoen gainetik nabarmentzen saiatuz, proiektu berri bakoitzari nola heltzen dioten ezagutuko dugu. Egileen eta artisten aspektu  biografikoak ere jorratuko dira.

Ostiral honetako saioan, Ruth E. Carter jantzi-diseinatzaile estatubatuarraren lana aztertuko da. Zinemarako eta telebistarako 60 proiektu baino gehiagotan lan egin du. Lau aldiz izendatu dute Jantzien Diseinu Onenaren Oscar Sarietarako, Malcolm X (1992), Adiskidetasuna (1997), Black Panther (2008) eta Black Panther: Wakanda Forever (2022). Azkeneko bi lan hauei esker, Carterrek sariak irabazi zituen, eta kategoria horretan garaikurra lortu zuen lehen emakume afroamerikarra izan zen.

Arte y Diseño III

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz, la sesión de este viernes será la tercera sesión dedicada al arte y diseño.

Se analiza el método de trabajo desarrollado por los y las profesionales del arte y del diseño, conoceremos cómo abordan cada nuevo proyecto intentando sobresalir sobre el resto. También se abordarán datos biográficos sobre los autores y artistas.

En la sesión de este viernes se analizará el trabajo de la diseñadora de vestuario estadounidense Ruth E. Carter, que ha trabajado en más de 60 proyectos para cine y televisión. Ha sido nominada cuatro veces al Premio Óscar al Mejor Diseño de Vestuario por su trabajo en Malcolm X (1992), Amistad (1997), Black Panther (2008) y Black Panther: Wakanda Forever (2022). Con estas dos últimas, Carter ganó los premios convirtiéndose en la primera mujer afroamericana en conseguir la estatuilla en esa categoría.