Grupo fotográfico AFAL

EKAINAK

JUNIO

Photomuseumek sustatu eta Zarauzko Udalak babestutako Aula/Gela kulturaren difusiorako programaren barruan, ostiral honetan, ekainaren 29an Afal izeneko argazki taldeari buruzkoa dokumentala eskainiko da.

Afal taldea Almerían sortu zen 1956an, Almeriako Elkarte Fotografikoaren barruan. José María Artero eta Carlos Pérez Siquier-ek sortu zuten eta Espainiako argazkigintza berriaren izenik adierazkorrenak batu zituen.

Horien lanek lehiaketetan eta saloietan oinarrituriko argazkilaritza estatalaren ikuspegi tradizional eta zaharkituarekin haustura ekarri zuten. Nazioarteko garrantzi handia izan zuen eta beste argazkilaritza-elkarte batzuen harremanak izan zituzten. Izan ere, atzerriko talde horiek Europan zehar talde-erakusketa nabarmenetara gonbidatu zituzten.

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz este viernes, 29 de junio, se proyectará un documental sobre el colectivo fotográfico Afal.

El grupo Afal nació en Almería en 1956 en el seno de la Asociación Fotográfica Almeriense. Fundado por José María Artero y Carlos Pérez Siquier, aglutinó a los nombres más representativos de la nueva fotografía española.

Sus trabajos supusieron una ruptura con la estancada y tradicional visión de la fotografía estatal centrada en concursos y salones. Tuvo gran relevancia internacional y mantuvo relaciones con otras sociedades fotográficas y grupos extranjeros que les invitaron a importantes exposiciones colectivas en Europa.