Samuel A. Taylor

IRAILAK

SEPTIEMBRE

Photomuseumek  sustatu eta Zarauzko Udalak babestutako Aula/Gela kulturaren difusiorako programaren barruan, ostiral honetako saioan Samuel  A. Taylor dramagile estatubatuarrari buruzkoa izango da.

Broadway famatuan The Happy Time obrarekin egin zuen debuta 1950an.  Sabrina Fair lana idatzi zuen (1953) eta zinemara egokitzeko gidoia ere idatzi zuen Billy Wilder Eta Ernest Lehman-ekin batera. Pelikulak urte bat beranduago, Golden Gobe saria irabazi zuen. Arrakasta horrek, Hollywoodeko ateak ireki zizkion eta esaterako, Alfred Hitchcock-en Vertigo (1958) film klasikoan edota  The Eddy Duchin Story (1956) filmetan lan egin zuen.

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz la sesión de este viernes girará en torno al dramaturgo estadounidense Samuel A. Taylor.

Hizo su debut en Broadway con The Happy Time en 1950. Escribió la obra Sabrina Fair (1953) y co-escribió el guion de su adaptación al cine el año siguiente. En 1955, ganó un Globo de Oro y fue nominado por la Academia por el guion. Su éxito le trajo más trabajo en Hollywood, incluyendo la clásica Vertigo (1958) de Alfred Hitchcock y una película auto-biográfica: The Eddy Duchin Story (1956).