Uztailak

Doako sarrera / Aforo mugatua

Entrada gratuita / Aforo limitado

Jim Morrison

Photomuseumek sustatutako eta Zarauzko Udalak babestutako Aula/Gela kultura hedapenerako Aula / Gela programaren barruan, ostiraleko saioa Jim Morrison, kantautare eta poeta estatubatarri buruzkoa izango da.

James Douglas "Jim" Morrison, "The Doors" talde mitikoko abeslaria, izaera aparteko poeta eta artista izan zen, probokatzailea eta oso eztabaidatua. Garai guztietako rock abeslari onenetakotzat hartua, Morrison hil zela 50 urte bete diren arren datorren uztailaren 3an, herri kulturan eta gazteen kontrakulturan errebeldiaren ikonoa izaten jarraitzen du.

2009an Tom Dicillok zuzendu eta idatzitako When you're alone (Arraroa zarenean) dokumentala estreinatu zen. The Doors taldearen ordura arte ikusi gabeko irudiekin egina, dokumentalak bere musikaren eta ondarearen eragin iraultzailea erakusten du.

Jim Morrison

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz, la sesión de este viernes tratará sobre el cantautor y poeta estadounidense Jim Morrison.

James Douglas “Jim” Morrison, vocalista de la mítica “The Doors”, fue un poeta y artista de excepcional personalidad, provocador y muy controvertido. Considerado como uno de los mejores cantantes de rock de todos los tiempos, sigue siendo uno de los iconos de rebeldía en la cultura popular y contracultura juvenil, a pesar de que el próximo 3 de julio se cumplen 50 años de su muerte.

En 2009, se estrenó el documental When You're Strange (Cuando eres raro) dirigido y escrito por Tom Dicillo. Con imágenes nunca vistas del grupo, muestra el impacto revolucionario de su música y su legado.