Irailak

Doako sarrera / Aforo mugatua

Entrada gratuita / Aforo limitado

Gerrako argazkilaria

Photomuseumak sustatutako eta Zarauzko Udalak babestutako Aula/Gela kulturaren difusiorako programaren barruan, ostiral honetako saioa, Chris Hondros gerrako argazkilariari estatubatuarrari buruzkoa izango da.

Literaturan lizentziaduna, argazkigintzan lanean hasi zen eta berehala gatazka guneetara bidaiatu zuen: Sierra Leona, Nigeria, Afganistan, Kosovo, Palestina... betiere gatazka enkistatuetan murgilduta zeuden lurraldeetara.

Bere lehen errekonozimenduak 2003an iritsi ziren. Izan ere, Pulitzer eta World Press Photo sari ospetsuenetan izendatua eta finalista izan zen Liberiako gatazkari buruz egindako lan urratzaileagatik. Bere estiloa markatzen zuten: ume soldaduek, lehen lerroko borrokek eta enkoadraketa ausart baina erabakigarriak. Bere heriotza borrokan izan zen, 2011n Libian.

Fotógrafo de guerra

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz, la sesión de este viernes  será en torno al fotógrafo de guerra estadounidense Chris Hondros.

Licenciado en literatura, se dedicó enseguida a la fotografía y comenzó a viajar a zonas de conflicto: Sierra Leona, Nigeria, Afganistán, Kosovo, Palestina...siempre en territorios inmersos en conflictos enquistados.

Sus primeros reconocimientos llegaron en el año 2003, cuando fue nominado y fue finalista en los premios más prestigiosos, el Pulitzer y los World Press Photo, por su trabajo desgarrador sobre el conflicto en Liberia. Niños soldados, combates desde primera línea, encuadres arriesgados pero decididos, marcaban ya su estilo. Su muerte se produjo en combate en Libia en 2011.