Azaroak

Bruno Schleinstein

Photomuseumak sustatutako eta Zarauzko Udalak babestutako kultur difusiorako Aula/Gela programaren barruan, ostiral honetako saioa Bruno Schleinstein alemaniar aktore eta musikari autodidaktari buruzkoa izango da.

Bruno Schleinstein (1932-2010), Bruno S. ezizenez ezaguna, umezurtz-etxe batean bizi izan zen eta baita hainbat asilo mentaletan ere. Musikarako trebetasuna zuen eta bere kasa musika-tresna ezberdinak jotzen ikasi zuen, hala nola akordeoia, glockenspiela eta pianoa. Bere ezaugarri psikiatrikoak zirela eta, beti gizartetik at egon zen.

Bere bizitzak erabateko aldaketa izan zuen Werner Herzog zuzendariak Kaspar Hauserren Enigma (1974) filmerako aukeratu zuenean. Geroago, hainbat filmetan parte hartu zuen. Horien artean, Stroszek (1977) nabarmentzen da.

Bruno Schleinstein

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz en la sesión de este viernes estará dedicada al actor y músico autodidacta alemán Bruno Schleinstein.

Bruno Schleinstein (1932-2010) conocido como Bruno S. vivió en un orfanato y también en diferentes asilos mentales. Demostró tener habilidades musicales, aprendiendo por su cuenta a tocar varios instrumentos musicales como el acordeón, el glockenspiel y el piano. Vivió al margen de la sociedad dadas sus características psiquiátricas.

Su vida daría un giro total al ser descubierto por el director Werner Herzog, para la película El enigma de Kaspar Hauser (1974). Más tarde protagonizaría varias películas, destacando Stroszek (1977).