Ekainak

Junio

William Eggleston

Photomuseumek sustatu eta Zarauzko Udalak babestutako Aula/Gela programaren barruan, ostiral honetako saioa,  William Eggleston argazkilari estatubatuarrari eskainiko zaio.

W. Eggleston oso argazkilari ezaguna da, batez ere, koloretako argazkigintzaren ezagutza eta errekonozimentua sustatzeagatik.

Bere lehen argazki-lanek Robert Franken eta Henri Cartier-Bressonen Une erabakigarria liburuaren eragina izan zuten. Zuri-beltzean lanean hasi bazen ere, 1965ean koloretako argazkigintzarekin esperimentatzen hasi zen.

1976an 75 argazkiz osatutako erakusketa bat egin zuen MOMAn, eta horrek eskandalua sortu zuen. Ondoren, pop artera hurbildu zen, Democratic Camera izenez ezagutzen den kontzeptua zabalduz, alegia, edozer gauza modu berean kameraren optikarekin irudikatu daitekeela.

1998an Hasselblad Fundazioaren nazioarteko saria jaso zuen eta 2004an PHotoEspaña Baume et Mercier saria. 2005eko abuztuan William Eggleston in the Real World izeneko film dokumentala estreinatu zen.

William Eggleston

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz  la sesión de este viernes girará en torno al fotógrafo estadounidense William Eggleston.

W. Eggleston  es un fotógrafo muy conocido por impulsar y lograr el reconocimiento de la fotografía en color como modo de expresión.

Sus primeros trabajos fotográficos estuvieron influenciados por Robert Frank y por el libro El momento decisivo escrito por Henri Cartier-Bresson. Aunque comenzó trabajando en blanco y negro, en 1965 empezó a experimentar con la fotografía en color.

En 1976 realizó una exposición en el MOMA compuesta de 75 fotografías y que causó escándalo, tras lo cual empezó a frecuentar los ambientes del arte pop difundiendo su concepto de que cualquier cosa queda representada del mismo modo por la óptica de la cámara, conocido como Democratic Camera.

En 1998 recibió el premio internacional de la Fundación Hasselblad y en 2004 recibió el premio PHotoEspaña Baume et Mercier. En agosto de 2005 se estrenó una película documental llamada William Eggleston in the Real World.