Hirugarren adina zineman VI / La tercera edad en el cine VI

Ekainak

Junio

Hirugarren adina zineman VI

Photomuseumek sustatu eta Zarauzko Udalak babestutako kultur hedapenerako Aula/Gela programaren barruan, ostiraleko saioa Hirugarren Adina Zineman zikloaren seigarren saioa izango da.

Gure sormena sustatzen duten filmak dira, gure pentsamoldea aberasten dutenak, agian pentsatzen geldituko ez ginatekeen gauzei buruz hausnartzen laguntzen digutenak, igarotzen ari garen egoera edo une zailen bat gainditzen edo gure gizarte-harremanak hobetzen lagun diezagukeenak.

Aipatzekoak dira, besteak beste, Wrinkles (2011), Ned esnatzen (1998), Gran Torino (2008), Cocoon (1985),  Youth (2012), Space Cowboys (2000), edota  Buena Vista Social Club (1999), nazioarteko arrakasta izan zuena, Wim Wenders zinema zuzendari alemaniarrak grabatua. Dokumental honek, laurogei eta larogeitamar urteko musikariez osatutako taldearen emanaldiez gain, hauei egindako elkarrizketak biltzen ditu. Kritikak goraipatu zuen filma, eta dokumental luze onenaren Oscar sarirako izendapena jaso zuen, baita beste sari ugari ere, horien artean European Film Awards sariko Dokumental Onena.

Tercera edad en el cine VI

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz, la sesión de este viernes será la sexta del ciclo dedicado a la Tercera Edad en el Cine.

Estas películas estimulan nuestra creatividad, enriquecen nuestra forma de pensar, nos ayudan a reflexionar sobre cosas de las que quizá a lo mejor no nos hubiéramos parado a pensar, nos pueden ayudar a superar alguna situación momento de dificultad por el que estemos pasando o incluso también a mejorar nuestras relaciones sociales.

Destacan entre otros títulos como, Arrugas (2011), Youth (2012), Despertando a Ned (1998), Gran Torino (2008), Cocoon (1985), Space Cowboys (2000), o Buena Vista Social Club (1999)   que fue un éxito internacional, grabado por el director de cine alemán Wim Wenders. El documental, además de las actuaciones de los músicos octogenarios y nonagenarios, incluye entrevistas con los mismos. La película, fue aclamada por la crítica y recibió una nominación al Oscar al mejor documental largo y numerosos galardones, entre los que se incluye Mejor Documental en el European Film Awards.