Peregrino modernoen oporrak

Irailak

Euskara hutsean

Peregrino modernoen oporrak

Photomuseumek sustatu eta Zarauzko Udalak babestutako kultur hedapenerako Aula/Gela programaren barruan, ostiraleko saioa, gaur eguneko turismoaren  inguruan izango da.

“Peregrino modernoen oporrak” Aimar Uribesalgok egindako dokumentala da eta mundu mailako turismoaren gaia jorratzen du. Bertan, ikuspegi historiko, ekonomiko, sozial eta ideologikoak lantzen dira. Turismoaren inguruan entzuten diren fenomeno arruntenak alde batera utzi (gentrifikazioa, masifikazioa…) eta autoreak modu sakonago batetik heltzen dio gaiari.

Dokumentala Indotxinan zentratuta dago (Vietnam, Laos, Kanbodia), penintsula horretako historia hurbilak kontakizuna ardazten du nolabait.

Dokumentalak zazpi atal ditu. Beraietan inor gutxi libratzen da kritiketatik. Jai dute turismoa gorrotatu eta bidaiari sentitzen diren horiek, edo turismo jasangarrian sinesten duten ekologistek.

Nazioarteko Zinemaldian saritua izan zen.