Samuel A.Taylor

Otsailak

Febrero

Samuel A. Taylor

Photomuseumek sustatutako eta Zarauzko Udalak babestutako Aula/Gela kultur hedapenerako programaren barruan, ostiraleko saioa Samuel Taylor antzerkigile estatubatuarrari buruzko izango da.

Samuel Albert Tenenbaum 1912ko ekainaren 13an jaio zen Chicagon, Illinoisen. Taylorrek Berkeleyko University of Californian ikasi zuen 30ko hamarkadan. Denboraldi labur batez, Merkataritza Marinan sartu zen. Geroago, New Yorken hainbat lan egin zituen, esaterako umorezko saioen idazle lanetan aritu zen  irratian, irakasle eta antzerki-egokitzaile ere bai. Bere lehen lana 1950eko urtarrilean Broadwayen estreinatu zen The Happy Time izan zen. Hala ere, bere lanik ezagunena Sabrina Fair da, 1953an Broadwayen arrakasta handia lortu zuena, eta, ondoren, are ospetsuago bihurtu zena zinemara egokitu zutenean.

Filma Billy Wilderrek zuzendu zuen eta Audrey Hepburn, Humphrey Bogart eta William Holden izan zituen aktore nagusi. Sei Oscar sarietarako hautagaia izan zen, tartean zuzendari onenaren, emakumezko aktore onenaren (Hepburn) eta gidoi egokitu onenaren sarietarako, baina azkenean jantzi onenarena bakarrik irabazi zuen.

Samuel A. Taylor

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz, la sesión de este viernes tratará sobre el dramaturgo norteamericano Samuel Taylor.

Samuel Albert Tenenbaum nació el 13 de junio de 1912 en Chicago, Illinois. Estudió en la University of California, en Berkeley, durante la década de los 30. Durante un periodo breve, Taylor ingresó en la Marina mercante. Más tarde, se instalaría en Nueva York, donde tuvo varios trabajos: trabajó simultáneamente como escritor de programas humorísticos en la radio, como profesor y como escritor y adaptador de obras teatrales. La primera de sus obras originales fue The Happy Time, que se estrenó en Broadway en enero de 1950. Sin embargo, su obra más popular sería Sabrina Fair, que se convertiría en un gran éxito en 1953 en Broadway. Su, posterior adaptación al cine la hizo aún más famosa.

La película fue dirigida por Billy Wilder, y contó con Audrey Hepburn, Humphrey Bogart y William Holden como actores principales. Fue candidata a seis Oscar, entre ellos al mejor director, a la mejor actriz principal (Hepburn) y al mejor guión adaptado, pero finalmente solo ganó el de mejor vestuario.