Urriak

Doako sarrera / Aforo mugatua

Entrada gratuita / Aforo limitado

Angel Ispizua

Photomuseumek sustatutako eta Zarauzko Udalak babestutako Aula/Gela kulturaren difusiorako programaren barruan, Angel Ispizua, “Itsasoaren aurrean” erakusketaren egilea, izango dugu hizlari ostiral honetako saioan. Hitzaldiak erakusketaren sortze prozesura hurbiltzeko balioko digu.

Gainera, ekitaldia Bilboko Udal Musika Eskolako irakaslea den Ana Ispizua biolontxelo-jotzaileak girotuko du.

Angel Ispizua

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz en la sesión de este viernes contaremos con Ángel Ispizua, autor de la exposición “Frente al mar”. La charla nos acercará al proceso de creación de esta exposición.

Además, el acto estará amenizado por la violoncelista Ana Ispizua, profesora en la Escuela Municipal de Música de Bilbao.