Martxoak

Alexander Mckendrick

Photomuseumak sustatutako eta Zarauzko Udalak babestutako kultur difusiorako Aula/Gela programaren barruan, ostiral honetako emanaldia Alexander Mckendrick zinema zuzendariari eskainiko zaio.

1936 eta 1938 bitartean, MacKendrick iragarki desberdinetarako gidoiak idazten hasi zen, bere garaian publizitatearen munduan iraultza suposatuko zuten lanak. 1937an MacKendrickek film baterako lehen gidoia idatzi zuen, Roger MacDougall lehengusuarekin batera.

Bigarren Mundu Gerraren hasieran, MacKendrick britainiar gobernuaren Informazio Ministerioak kontratatu zuen, britainiar propaganda filmak filmatzeko. 1942an Aljeriara joan zen eta ondoren Italiara, frontearen Dibisio psikologikorako lanean. Erreportajeak, dokumentalak eta irratiko berriak egin zituen. 1943an, Roberto Rossellini errealizadore italiarraren bigarren unitatearen zuzendari bihurtu zen, Roma, hiri irekia filmean.

Ondoren, film sarituak zuzendu zituen, 1951ko The man with the white shirt komedia nabarmenduz, Roger McDougallen antzezlan batean oinarritua.

Alexander Mckendrick

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz la sesión de este viernes estará dedicada al director de cine de Alexander McKendrick.

Entre 1936 y 1938, MacKendrick comenzó a escribir guiones para diferentes anuncios, unos trabajos que supondrían una revolución en su momento en el mundo de la publicidad. En 1937 MacKendrick escribió su primer guion para una película “Midnight Menace”, junto con su primo Roger MacDougall.

Al principio de la Segunda Guerra Mundial, MacKendrick es contratado por el Ministerio de Información del gobierno británico donde rodaría películas propagandísticas británicas. En 1942, marchó a Argelia y posteriormente a Italia, trabajando para la División psicológica del frente. Realizaría reportajes, documentales y noticias de radio. En 1943, se convertiría en el director de la segunda unidad para el realizador italiano Roberto Rossellini en Roma, ciudad abierta.

Posteriormente dirigió premiadas peliculas destacando The man with the white shirt comedia de 1951 basada en una obra de teatro de Roger McDougall.