Abuztuak

Peter Zeitlinger

Photomuseumek sustatutako eta Zarauzko Udalak babestutako kultura hedapenerako Aula/Gela programaren barruan, ostiral honetako saioa Peter Zeitlinger austriar argazkilaren inguruan izango da.

Zeitlinger argazkilaria izateaz gain zinegile ezaguna da, eta bere ibilbide zinematografikoak zuzendaritza, gidoia eta muntaia hartu ditu bere baitan.

Werner Herzog zinemagilearekin lan egin zuen lehen aldiz 1995ean, Death for Five Voices-en Argazki Zuzendari gisa parte hartu zuenean. Horrek bere lanaren hasiera markatu zuen ondorengo dokumentaletan: Little Dieter Needs to Fly (1997), My Best Friend (1999), Wheel of Time (2003) eta Invencible (2000). Gainera, Argazkilaritza Zuzendari gisa lan egin du 30 film ingurutan eta telebistarako serie ugaritan.

Nabarmentzekoa da Werneg Herzogekin berarekin eta Clive Openheimer zientzialariarekin batera Fireball (2020) batera egindako azken lana, non Peter Zeitlingerren lanak paisaia naturalen edertasuna eta detaile bereziz harrapatutako jendea erakusten dituen.

Peter Zeitlinger

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz la sesión de este viernes girará en torno al fotógrafo austriaco Peter Zeitlinger.

Zeitlinger además de ser fotógrafo es un reconocido cineasta cuya carrera cinematográfica ha abarcado tanto la dirección como el guión y el montaje.

Trabajó con con el también cineasta Werner Herzog por primera vez en 1995 cuando participó como Director de Fotografía en Death for Five Voices. Esto marcó el comienzo de su trabajo juntos en documentales posteriores como Little Dieter Needs to Fly (1997), My Best Friend (1999), Wheel of Time (2003) e Invencible (2000). Además ha trabajado como Director de Fotografía en alrededor de 30 películas y en numerosas series para la televisión.

Destaca su último trabajo junto al propio Werneg Herzog y el científico Clive Openheimer con Fireball (2020) donde el trabajo de Peter Zeitlinger muestra la belleza de los paisajes naturales y su gente que es capturada con singular detalle.