Iraultza zibernetikoa zineman VI / La revolución cibernética en el cine VI

Irailak

Iraultza zibernetikoa zineman VI

Photomuseumek sustatu eta Zarauzko Udalak babestutako kultur hedapenerako Aula/Gela programaren barruan, ostiral honetako saioa, iraultza zibernetikoa zineman zikloaren seigarrena izango da.

Oraingoan Gavin Rother zuzendari britainiarraren lana jorratuko dugu, komikiaren eta bideo-jokoen diseinuaren mundutik datorren zinemagilea. Zinema independente, heldu, intimista eta gogoetatsuaren bidez, egungo generoaren estandar ikusgarrienetatik urruntzen da, eremu pertsonalago eta gizatiarragoetan sartzeko, Kubrick edo Tarkovski bezalako maisuen irakaskuntzekin motxilan.

Aipatzekoa da "Archive" bere opera prima, heriotzari, jelosiari eta ordezkatua izateko beldurrari buruzko filma. Oraingoan galdetuko diogu geure buruari ea androideek giza bizitzarekin amets egingo luketen. Nabe Misteriotsuen (Douglas Trumbull, 1972) eta Ex Machinaren (Alex Garland, 2014) eragin argiak erakusten ditu.

La revolución cibernética en el cine IV

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz la sesión de este viernes será la sexta del ciclo La revolución cibernética en el cine.

Esta vez nos centraremos en el trabajo del director británico Gavin Rother, cineasta que procede del mundo del cómic y del diseño de videojuegos. A través de un cine de corte independiente, adulto, intimista y reflexivo, se aleja de los estándares más espectaculares del género actual para adentrarse en terrenos más personales y humanos, con las enseñanzas de maestros como Kubrick o Tarkovski en la mochila.

Destaca su ópera prima “Archive”, una película sobre la muerte, los celos y el miedo a ser reemplazado. Esta vez nos preguntaremos si los androides sueñan con una vida humana. Muestra claras influencias de Naves Misteriosas (Douglas Trumbull, 1972) y Ex Machina