Iraultza zibernetikoa zineman VII/ La revolución cibernética en el cine VII

Irailak

Septiembre

Iraultza zibernetikoa zineman VII

Photomuseumek sustatu eta Zarauzko Udalak babestutako kultur hedapenerako Aula/Gela programaren barruan, ostiral honetako saioa iraultza zibernetikoa zineman zikloaren zazpigarrena eta azkena izango da.

Ziklo honetan adimen artifiziala zineman nola islatu den erakutsi da, baita artean, herri-kulturan eta etorkizuna irudikatzeko modua ere. AAren inguruko beldurra eta kezka soziala nahitaezko gai bihurtu da zientzia fikzioaren munduan.

Oraingoan, Yeon San-ho zuzendari hegokorearraren lanari erreparatuko diogu. Izan ere, mundu futurista batera eramaten gaitu eta bertan, hildako pertsonen garuna (eta kontzientzia?) roboten/androideen hardwarera lekualdatu dute. Enpresa eta gobernu-interesek manipulatutako zibilizazioa hortan "gizaki" kontzeptuak gero eta antz handiagoa dute etxalde artifizialekin.

La revolución cibernética en el cine VII

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz la sesión de este viernes será la séptima y última sesión del ciclo La revolución cibernética en el cine.

En este ciclo se ha mostrado como ha sido plasmada en el cine la inteligencia artificial así como los efectos que ha tenido en el arte, la cultura popular y la forma de imaginar el futuro. El temor, la inquietud social en torno a la IA se ha transformado en tema obligado dentro del mundo de la ciencia ficción.

Esta vez nos centraremos en el trabajo del director surcoreano Yeon San-ho, que nos traslada a un mundo futurista en donde el cerebro (¿y la conciencia?) de personas ya fallecidas es trasladado al hardware de robots/androides. Una civilización manipulada por intereses empresariales y gubernamentales, en donde el concepto de "ser humano" se asemeja cada vez más a una granja artificial.