Pablo Larrain

Irailak

Pablo Larrain

Photomuseumek sustatu eta Zarauzko Udalak babestutako kultur hedapenerako Aula/Gela programaren barruan, ostiraleko saioa Pablo Larrain zinemagile Txiletarraren inguruan izango da.

Bere ibilbide arrakastatsuan zehar, Pablo Larrainek ez du etenik izan Txileko historia modernoko gertakari kaltegarrienak aztertzeko ahaleginean. "Tony Manero" eta "Post Mortem" filmetan, zinemagileak Augusto Pinocheten iparrorratz gaiztoaren azpian Hego Amerikako errepublika murgildu zeneko immunitate kriminala erretratatu zuen. Gero, "No" pelikulan, Larrainek arreta marketinean jarri zuen, espiritu neoliberalekoa, diktadorea boteretik aterako zuen plebiszitua irabaztea ahalbidetu zuena. Eta, "El club" lanean, hainbat hamarkadatan elizak isilarazitako sexu-abusuen kasuak salatu zituen.

Orain arteko bere azken pelikulak "El Conde" du izena eta Pinocheten itzal luzeari buruzko satira basatia eskaintzen du. Berau gaur egungo Txileko errealitatean zehar espektro bezala hedatzen da.

Pablo Larraín

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz la sesión de este viernes girará en torno al cineasta chileno Pablo Larraín.

A lo largo de su exitosa trayectoria, Pablo Larraín no ha cesado en su empeño por diseccionar los episodios más siniestros de la historia moderna de Chile. En “Tony Manero” y “Post Mortem”, el cineasta retrató la inmunidad criminal en la que se sumió la república sudamericana bajo la siniestra brújula de Augusto Pinochet. Luego, en ‘No’, Larraín puso el foco en la operación de marketing, de aliento neoliberal, que permitió ganar el plebiscito que sacaría al dictador del poder. Y, en ‘El club’, el autor chileno denunció los casos de abusos sexuales silenciados por la iglesia durante décadas.

Su última película hasta la fecha se titula “El Conde” que ofrece una feroz sátira sobre la alargada sombra de Pinochet, se extiende como un espectro por la realidad chilena actual.