Artea eta Diseinua VI / Arte y diseño VI

Abuztuak

Agosto

Artea eta Diseinua VI

Photomuseumek sustatu eta Zarauzko Udalak babestutako kultur hedapenerako Aula/Gela programaren barruan, ostiraleko saioa artea eta diseinuari buruzko seigarren izango da.

Artearen eta diseinuaren profesionalek garatutako lan-metodoa aztertzen da, eta nola saiatzen diren gainerakoen gainetik nabarmentzen, proiektu berri bakoitzari nola heltzen dioten ezagutuko dugu. Egileen eta artisten aspektu biografikoak ere jorratuko dira.

Gaurkoa honetan Jonathan Hoefler tipografia-sortzailea eta bere lana erakutsiko da. Hoeflerrek bere lanbidea erakusten du, gure alfabeto modernoei forma ematen dieten fenomeno liluragarriak eta diseinu tipografikoa aurkeztuz.

Arte y Diseño VI

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz, este viernes será la sexta y última sesión dedicada al arte y diseño.

Se analiza el método desarrollado por los y las profesionales del arte y del diseño, conoceremos cómo abordan cada nuevo proyecto intentando sobresalir sobre el resto. También se aportarán datos biográficos sobre los autores y artistas.

En esta sesión se mostrará al creador de tipografía Newyorkino Jonathan Hoefler y su trabajo. Hoefler muestra cuál es su oficio, presentando los fascinantes fenómenos que dan forma a nuestros alfabetos modernos y el diseño tipográfico.