Cine experimental ruso / Zinema esperimental errusiarra

MAIATZAK

MAYO

Photomuseumek  sustatu eta Zarauzko Udalak babestutako Aula/Gela kulturaren difusiorako programaren barruan, ostiral honetako saioa abangoardia sobietarrari buruzkoa izango da.

Bertan, Dziga Vértov zinemagilearen lana aztertuko da. Izan ere, “Kameradun gizona”  (1929) dokumental esperimentalaren egileak erabat aldatu zuen genero hori. “Kinoki” (Zinema-Begia) taldeko kidea zenez, zinema konbentzionalaren elementu guztien aurka zegoen, esaterako: aktore profesionalen, aurre idatzitako gidoien, dekoratuen edota argiztapen artifizialen erabileraren kontra zegoen.

Bere helburua “egia” harrapatzea zen,  gaurkotasuneko zatiak elkartuz.

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz la sesión de este viernes girará en torno a la vanguardia soviética.

Se centrará en el cineasta Dziga Vértov, autor de obras experimentales, como “El hombre de la cámara” (1929), que revolucionaron el género documental. Como miembro del grupo llamado “Kinoki” (Cine-Ojo), Vértov rechazó todos los elementos del cine convencional: desde la escritura previa de un guión hasta la utilización de actores profesionales, pasando por el rodaje en estudios, los decorados, la iluminación, etc.

Su objetivo era captar la "verdad" cinematográfica, montando fragmentos de actualidad.