Proiekzioa “El primer Gobierno Vasco”

URRIAK

OCTUBRE

El primer Gobierno Vasco

Photomuseumek sustatu eta Zarauzko Udalak babestutako Aula/Gela kulturaren difusiorako programaren barruan, ostiral honetan, urriaren 25ean, Gogorak eginiko “El primer Gobierno Vasco” dokumentala eskainiko da.

Irudi historikoez osatutako dokumental hori, egun Photomuseumen ikusgai dagoen “Euskal erbestea Gerra Zibilaren ondoren” erakusketaren harira dator. Bertan azaltzen diren argazki asko ezezagunak dira publiko orokorrarentzat, ia ikusi gabeak orain arte, eta, Gerra zibilaren hasieratik Jose Antonio Agirre Lehendakariaren heriotza arteko urteak jasotzen ditu.

El primer Gobierno Vasco

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz este viernes, 25 de octubre, se proyectará el documental “El primer Gobierno Vasco”, realizado por Gogora.

El documental se presenta como un complemento a la muestra “El exilio vasco tras la Guerra Civil que actualmente se exhibe en el Photomuseum. Está compuesto por imágenes históricas apenas conocidas para el público general, y en él se recorre desde el inicio de la Guerra Civil en 1936 hasta la muerte del Lehendakari Jose Antonio Agirre en 1960.