Apirilak

Doako sarrera / Aforo mugatua

Entrada gratuita / Aforo limitado

Alberto Schommer

Photomuseumek sustatutako eta Zarauzko Udalak babestutako kultura hedapenerako Aula/Gela programaren barruan, ostiraleko saioa Alberto Schommer argazkilari gasteiztarrari buruzkoa izando da.

Alberto Schommer azken hamarkadetako argazkilari sortzaileenetako bat izan zen, Espainiako Frankismoko  eta Trantsizioko politikarien erretratuengatik ezaguna, baita garai hartako gizartearen ikono iparramerikarrei egindako argazkiengatik ere. Besteak beste erretratoak atera zizkien Andy Warhol, Roy Lichtenstein edo Susan Sontagni.

Erretratu psikologikoaren maisua, ironia dosi handi batekin argazkiak ateratzen zituena. Teknika ondo menderatzen zuen argazkilari sortzailea, argazkiaren oinarriak aldatu zituen, argiak aldatuz: argi bakarra erabiliz eta itzalak kartoi mehe zuriarekin argituz.

Bere lana herrialde askotan erakutsi da eta nazioarteko aldizkari ospetsuenek argitaratu dute.

Bere ibilbide profesionalean zehar ezin konta ahala sari jaso ditu eta munduan zehar egindako bidaietan egindako erreportajeak biltzen dituzten 70 liburu baino gehiago argitaratu dira.

Alberto Schommer

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz, la sesión de este viernes tratará sobre el fotógrafo vitoriano Alberto Schommer.

Alberto Schommer fue uno de los fotógrafos más destacados del panorama creativo de las últimas décadas, famoso por sus retratos de las figuras políticas del Franquismo en España y de la Transición, así como de personalidades norteamericanas, convertidas en iconos de dicha sociedad. Fotografió a Andy Warhol, Roy Lichtenstein o Susan Sontag entre otros.

Fue un maestro del retrato psicológico, que fotografiaba con una gran dosis de ironía. Un fotógrafo creativo con gran dominio de la técnica que trastocó las bases de la fotografía cambiando las luces: utilizando una sola luz y aclarando las sombras con cartulina blanca.

Su obra ha sido expuesta en numerosos países y ha sido publicada por las revistas más prestigiosas del panorama internacional.

A lo largo de su trayectoria profesional recibió incontables galardones y  se han publicado más de 70 libros que recogen reportajes realizados durante sus viajes por todo el mundo.