María José Gurbindo IBIDEM

María José Gurbindo

IBIDEM, Oteiza Museoa

Erakusketaren aurkezpena

Photomuseumek sustatu eta Zarauzko Udalak babestutako Aula/Gela kulturaren difusiorako programaren barruan, María José Gurbindindok , “Ibidem Oteiza Museoa” erakusketaren egilea izango da hizlari ostiral honetako saioan.

Solasaldia erakusketara hurbiltzeko aitzakia izango da. Azken finean, erakusketan Oteiza Museoko museo-espazioaren interpretazio bat aurkituko dugu, non ikuspegi arkitektonikoa, eskultorikoa eta, logikoa denez, argazkigintza batera doazen. Horrela erreportai  deskriptiboa baino zerbait gehiago eskaintzen digu María José Gurbindok.

María José Gurbindo

IBIDEM, Museo Oteiza

Presentación de la exposición

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz la sesión de este viernes correrá a cargo de María José Gurbindo, autora de la exposición “Ibidem Museo Oteiza”.

La charla-coloquio servirá para realizar un acercamiento a la propia exposición. La muestra es una interpretación del espacio museístico  del Museo Oteiza en el que la visión arquitectónica, la escultórica y lógicamente la fotográfica van de la mano. En consecuencia el trabajo resultante que nos muestra María José Gurbindo va más allá de un reportaje descriptivo.