Ekainak

Junio

"Balearen begia"

Mahai-ingurua proiekzioarekin

Photomuseumek sustatu eta Zarauzko Udalak babestutako Aula/Gela kulturaren difusiorako programaren barruan, ostiral honetako saioa “Balearen Begia” aldi baterako erakusketaren ingurukoa izango da.

Elena Vecino zientzilariak 2019an Sopelan (Bizkaia) hondartuta aurkitu zuten balearen begiaren inguruan egindako ikertari buruz hitz egingo du. Bere ikerketa-taldeak egindako ikerketa prozesuaren eta emaitzen berri emango du eta Photomuseumen ikusgai dauden argazkian azalduko ditu.

Elena Vecino Biologia Zelularreko katedraduna da Euskal Herriko Unibertsitatean eta 2004. urteaz geroztik, Arte Ederretan lizentziatua da UPV/EHUn. 1996. urtetik aurrera, Oftalmo Biologia Esperimentaleko taldea zuzentzen du, urte horretan sartu baitzen UPV/EHUn. Biologian doktorea Salamancako Unibertsitatean, eta PhD Suediako Lundeko Unibertsitatean, Cambridgeko Clare Hall Collegeko (UK) Life Member eta Bordeleko Unibertsitateko Bikaintasun Ekimeneko irakaslea ere bada.

"El ojo de la ballena"

Charla-coloquio con proyección

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz la sesión de este viernes girará en torno a la exposición temporal  “El ojo de la Ballena”.

La científica Elena Vecino hablará sobre la investigación llevada a cabo en 2019 en torno al ojo de la ballena que fue hallada varada en Sopelana (Bizkaia). Informará sobre el proceso de investigación y los resultados realizados por su equipo de investigación y analizará las fotografías que se exponen en el Photomuseum.

Elena Vecino es Catedrática de Biología Celular en la Universidad del País Vasco desde el año 2004 es además Licenciada en Bellas Artes por la UPV/ EHU. Dirige el grupo de Oftalmo Biología Experimental desde el año 1996, año en que se incorporó a la UPV/ EHU.

Doctora en Biología por la Universidad de Salamanca, y PhD por la Universidad de Lund en Suecia, es también Life Member del Clare Hall College de Cambridge (UK) y Prof. Iniciativa de Excelencia de la Universidad de Burdeos.