Argazkigintza, bidaiak eta kultura II

Otsailak

Febrero

Argakigintza, bidaiak eta kultura II

Photomuseumek sustatutako eta Zarauzko Udalak babestutako kultura hedapenerako Aula/Gela programaren barruan,  ostiral honetako saioan argazkigintzari, bidaiei eta kulturari buruzko lau kapituluko ekoizpen australiarreko serieko bigarren atala proiektatuko da.

Lehenengo atalean, Krystle Wright abentura-kiroletako argazkilari ausartaren lana erakutsiko da, Vanuatuko urpekariak, Coloradoko altuerako orekariak eta Utahko parapentistak erretratatzen dituena.

Ondoren, naturaren argazkilaria den Art Wolfe erakutsiko da, Alaskako ibaietako hartz arreekin edo Ugandako oihanetako mendiko gorilekin beti irudi perfektua lortu nahi duena.

Fotografía, viajes y cultura II

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz en la sesión de este viernes se proyectará el segundo de una serie de cuatro capítulos de producción australiana sobre fotografía, viajes y cultura.

En el primer capítulo, se mostrará el trabajo del la intrépida fotógrafa de deportes de aventura Krystle Wright que retrata a buceadores en Vanuatu, a equilibristas de altura en Colorado y a parapentistas en Utah.

A continuación, se mostrará al fotógrafo de la naturaleza Art Wolfe que siempre aspira a la imagen perfecta con los osos pardos de los ríos de Alaska o los gorilas de montaña de las selvas de Uganda.