Apirilak

Pío Guerendiain

Photomuseumek sustatu eta Zarauzko Udalak babestutako Aula/Gela kulturaren difusiorako programaren barruan, Pío Guerendiáin, “Vulkanoren sutegia” erakusketaren egilea, izango da hizlari ostiral honetako saioan arratsaldeko sei eta erdietan Torre Luzea erakusketa-aretoan.

Hitzaldi-solasaldia erakusketara hurbiltzeko aitzakia izango da. Argazkilari nafarrak bere ibilbide oparoa errepasatuko du eta Iruñeko La Mañueta txurro-denda mitikoan egindako bere argazki sortaren inguruan hitz egingo du. Dendaren atzealdean eginiko berrogei argazki horietan, Elizalde-Fernandez familiaren lana omendu nahi izan du, negozio horretan 150 urte bete dituzten txurro-saltzaileen sei belaunaldiena, hain zuzen.

Gainera, kolore beroak eta argi eta itzalen kontraste handiak erabiliz, Velazquezen “La fragua de Vulcano” (Vulcanoren sutegia) margolana gogorarazten duen atmosfera sortzen da bere argazkietan, eta hortik dator erakustetaren izenburua.

Pío Guerendiain

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz la sesión de este viernes correrá a cargo de Pío Guerendiáin, autor de la exposición “La fragua de Vulcano” en la sala de exposiciones Torre Luzea a las seis y media de la tarde.

La charla-coloquio servirá para realizar un acercamiento a la propia exposición. El fotógrafo navarro repasará su prolífica trayectoria y nos hablará su serie de fotografías realizadas en la mítica churrería La Mañueta de Pamplona. En esas cuarenta instantáneas de la trastienda, ha querido homenajear el trabajo de la familia Elizalde-Fernández, seis generaciones de churreros que cumplen 150 años en ese negocio.

Además, la utilización de los colores cálidos, y fuertes contrastes de luces y sombras, otorgan a sus fotografías una atmósfera que alude al cuadro de Velázquez “La fragua de Vulcano”, del que toma nombre la exposición.