Abenduak
16
Diciembre
2022
18,00 H.
Doako sarrera
Entrada gratuita
AULA / GELA
César Manrique
Photomuseumek sustatutako eta Zarauzko Udalak babestutako kultura hedapenerako Aula/Gela programaren barruan, ostiral honetako saioa César Manrique artista kanariarrari buruzkoa izango da.
César Manrique Cabrera (1919-1992) margolari, eskultore eta artista kanariarra izan zen. Bere obra Kanariar uharteetako ingurumen-balioen defentsarekin uztartu zuen. Kanarietako arte modernoaren erreferente bihurtu zen. Mundu-gizona, Lanzarote, bere jaioterria, izan zen arte interpretatzeko moduan eragin handiena izan zuena eta bere aztarnarik handiena utzi zuen tokia, zalantzarik gabe.
Artearen eta naturaren arteko harmonia bilatu zuen, sormenerako espazio gisa. Besteak beste, Ekologia eta Turismoko Munduko Saria eta Europa Saria eskuratu zituen.
AULA / GELA
César Manrique
Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz la sesión de este viernes se centrará en el artista canario César Manrique.
César Manrique Cabrera (1919-1992) fue un pintor, escultor y artista canario. Compaginó su obra con la defensa de los valores medioambientales de Canarias. Se convirtió en el referente del arte canario moderno. Hombre de mundo, fue Lanzarote, su isla natal, el lugar que, sin ninguna duda, más influyó en su manera de interpretar el arte y donde dejó su mayor huella.
Buscó la armonía entre el arte y la naturaleza como espacio creativo. Obtuvo, entre otros, el Premio Mundial de Ecología y Turismo y el Premio Europa.
Otsailak
03
Febrero
2023
18,00 H.
Doako sarrera
Entrada gratuita
AULA / GELA
Argakigintza, bidaiak eta kultura I
Photomuseumek sustatutako eta Zarauzko Udalak babestutako kultura hedapenerako Aula/Gela programaren barruan, ostiral honetako saioan argazkigintzari, bidaiei eta kulturari buruzko lau kapituluko ekoizpen australiarreko serieko lehen atala proiektatuko da.
Lehenengo atalean, argazki naturalista eta ozeanoa maite dituen Darren Jew argazkilariaren lana erakutsiko da, eta Ozeano Barera, Tongara eta Polinesiara hurbilduko gaitu. Baita Papua Nueva Guineako Rabaulera ere, ur azpiko hegazkin baten hondarrei argazkiak ateratzeko.
Ondoren, Richard L 'Anson bidaia-argazkilariak erritu budistak eta Butan monasterioko jaiak azalduko dizkigu. Pertsonei argazkiak atera ondoren, elurretako leopardoaren eta Bengalako tigrearen bila joatea erabaki zuen, eta Indiako Holi festara joatea, munduko jaialdirik koloretsuenera.
AULA / GELA
Fotografía, viajes y cultura I
Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz en la sesión de este viernes se proyectará el primero de una serie de cuatro capítulos de producción australiana sobre fotografía, viajes y cultura.
En el primer capítulo, se mostrará el trabajo del fotógrafo Darren Jew, amante de la fotografía naturalista y del océano, nos acercará al Océano Pacífico, a Tonga y Polinesia. Así como, Rabaul en Papua Nueva Guinea, para fotografiar los restos de un avión bajo el agua
A continuación, el fotógrafo de viajes Richard L'anson nos revelará los ritos budistas y las fiestas del monasterio de Butan. Después de fotografiar a las personas decide ir a buscar el leopardo de la nieve y el tigre de Bengala e ir a la fiesta Holi en India, el festival más colorido del mundo.
Abenduak
09
Diciembre
2022
18,00 H.
Doako sarrera
Entrada gratuita
AULA / GELA
XIX. mendeko genioak: Friedich Nietzsche
Photomuseumek sustatutako eta Zarauzko Udalak babestutako kultura hedapenerako Aula/Gela programaren barruan, ostiral honetako saioa Fiedrich Nietzsche filosofo alemaniarrari buruzkoa izango da.
Nietzschek artea, filologia, musika, historia, erlijioa, zientzia edo tragedia bezalako gaiei buruz idatzi zuen. Mendebaldeko kultura, erlijioa eta filosofia kritikatu zituen, horiek osatzen dituzten kontzeptuen genealogiaren bidez, bizitzarekiko jarrera moralen (positiboak eta negatiboak) azterketan oinarrituta.
Ilustrazioaren sekularismoaren garaipenaren ondorioei buruz hausnartu zuen, «Jainkoa hil da» oharrean adierazia, bere heriotzaren ondoren intelektual ospetsuenetako askoren agenda zehaztu zuen moduan.
Nietzschek ospe handia jaso zuen XX. mendearen bigarren erdian, filosofia garaikideko figura esanguratsu gisa. Bere eragina bereziki nabarmena izan zen filosofo existentzialista, kritiko, fenomenologiko, postestrukturalista eta postmodernoetan, eta Max Weberren soziologian. Hiru «susmoen maisuetako» bat da, Karl Marx eta Sigmund Freudekin batera.
AULA / GELA
Genios del siglo XIX: Friedrich Nietzsche
Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz la sesión de este viernes se centrará en el filósofo alemán Fiedrich Nietzsche.
Nietzsche escribió sobre temas tan diversos como el arte, la filología, la música, la historia, la religión, la ciencia o la tragedia. Hizo una crítica de la cultura, la religión y la filosofía occidental mediante la genealogía de los conceptos que las integran, basada en el análisis de las actitudes morales (positivas y negativas) hacia la vida.
Meditó sobre las consecuencias del triunfo del secularismo de la Ilustración, expresada en su observación «Dios ha muerto», de una manera que determinó la agenda de muchos de los intelectuales más célebres después de su muerte.
Nietzsche recibió amplio reconocimiento durante la segunda mitad del siglo XX como una figura significativa en la filosofía contemporánea. Su influencia fue particularmente notoria en los filósofos existencialistas, críticos, fenomenológicos, postestructuralistas y posmodernos, y en la sociología de Max Weber. Es considerado uno de los tres «maestros de la sospecha», junto a Karl Marx y Sigmund Freud.
Azaroak
18
Noviembre
2022
18,00 H.
Doako sarrera
Entrada gratuita
AULA / GELA
Isaach de Bankolé
Photomuseumek sustatutako eta Zarauzko Udalak babestutako kultura hedapenerako Aula/Gela programaren barruan, ostiral honetako saioa Isaach de Bankolé telebista eta zinema aktorearen inguruan izango da.
De Bankolé Boli Kostako Abiyan herrian jaio zen. Bere aitona-amonak Nigeriakoak dira. 1975ean Parisera joan zen eta fisika eta matematikako unibertsitate-ikasketak egin zituen.
Yoruba, bambara, ingelesa, frantsesa, alemana eta italieraz hitz egiten du. Berrogeita hamar film baino gehiagotan hartu du parte eta 1987an aktore berri onenaren César saria jaso zuen Thomas Gilouren Black Mic-Mac filmean egindako lehen rol protagonistagatik. Zinema frantsesean oso ezaguna da, baita nazioartean ere, Chocolat, Casino Royale, Ghost Dog: The Way of the Samurai, Coffee and Cigarettes eta Black Panther filmetan egindako lanagatik.
AULA / GELA
Isaach de Bankolé
Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz la sesión de este viernes se centrará en el actor de cine y televisión Isaach de Bankolé.
De Bankolé nació en Abiyán, Costa de Marfil. Sus abuelos son de Nigeria. Se trasladó a París en 1975 y cursó estudios universitarios de física y matemáticas. Habla con fluidez el Yoruba, el bambara, el inglés, el francés, el alemán, y habla algo de italiano. Ha participado en más de cincuenta películas.
En 1987 obtuvo el premio César al mejor actor revelación por su primer papel protagonista en Black Mic-Mac de Thomas Gilou. Es muy conocido en el cine francés y también internacionalmente por sus papeles en Chocolat, Casino Royale, Ghost Dog: The Way of the Samurai, Coffee and Cigarettes y Black Panther.
Urriak
28
Octubre
2022
18,00 H.
Doako sarrera
Entrada gratuita
AULA / GELA
Odessa Film Studio
Photomuseumek sustatutako eta Zarauzko Udalak babestutako kultura hedapenerako Aula/Gela programaren barruan, ostiral honetako saioan Odessa film zinema-estudioa omenduko da.
Grossmanen "Myrograph" zinema-estudioa 1907tik egon zen Odesan, eta Ukrainan erregistratutako zaharrena izan zen, baina Odessa Film estudioa (Одеська кіностудія художніх фільмів, Ukranieraz), 1919ko maiatzaren 23an sortu zen, Ukrainako SSEko Odesako Gobernazioko Batzorde Betearazlearen erabakiz.
Hasiera batean, "Armada Gorriaren 41. dibisioko sail politikoko zinema politikoko saila" gisa agertzen zen, eta hemen filmatutako lehen film luzea Armiarmak eta Euliak izan zen. Jatorrizko estudioak gainbeheran sartu ziren Errusiako Gerra Zibilaren eta Ukrainako Independentzia Gerraren ondoren, jabeak jazarpen politikotik ihesi joan baitziren.
1922an, "Filmen saila" Ukrainako argazki-zinemaren administrazioaren (VUFKU) Odesako filmen fabrikan berrantolatu zen. Horren mendeurrena betetzen da aurten. Mundu Gerraren geldialdiaren ondoren, 1955ean, Odesako Zinema estudioak bere ekoizpen zinematografikoari ekin zion berriro. 1956ko azaroaren 26an, Felix Mironer eta Marlen Khutsieven "Udaberria Zarechnaya kalean" filma estreinatu zen, gertaera esanguratsua izan zen, ez bakarrik estudioarentzat, baita zinema sobietar osoarentzat ere. Izan ere filma 30 milioi pertsonak baino gehiagok ikusi zuten.
2005ean, Odessa Film elkarte anonimo batean berrantolatu zen. Gaur egun, estudioez gain, zinema-museoa ere badago instalazio beretan, material ugarirekin.
AULA / GELA
Odessa Film Studio
Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz en la sesión de este viernes se homenajeará al estudio de cine Odessa Film.
El estudio de cine de Grossman "Myrograph" existió en Odesa desde 1907 y fue el más antiguo registrado en Ucrania, que le siguió el Odessa Film Studio (Ucraniano: Одеська кіностудія художніх фільмів) que fue fundado el 23 de mayo de 1919 por decisión del Comité Ejecutivo de la Gobernación de Odesa, RSS de Ucrania.
En un principio, figuraba como "Sección de cine político del departamento político de la 41ª División del Ejército Rojo", y el primer largometraje rodado aquí fue "Arañas y moscas". Los estudios originales entraron en declive después de la Guerra Civil Rusa y la Guerra de Independencia de Ucrania, ya que sus propietarios emigraron huyendo de la persecución política. En 1922, la "sección de películas" se reorganizó en la Fábrica de películas de Odesa de la Administración de cine fotográfico de Ucrania (VUFKU), del cual este año se cumple el centenario. Tras el parón de la guerra mundial, en 1955, el Estudio de Cine reanudó su propia producción cinematográfica. El 26 de noviembre de 1956, se estrenó la película de Felix Mironer y Marlen Khutsiev "Primavera en la calle Zarechnaya", que se convirtió en un evento significativo no sólo para el estudio, sino para todo el cine soviético. Película que fue vista por más de 30 millones de personas.
En 2005, Odessa Film se reorganizó en una sociedad anónima. Hoy en día además de los estudios, también existe un museo del cine en las mismas instalaciones con abundante material.
Irailak
30
Septiembre
2022
18,00 H.
Doako sarrera
Entrada gratuita
AULA / GELA
Eugene Smith
Photomuseumek sustatutako eta Zarauzko Udalak babestutako kultura hedapenerako Aula/Gela programaren barruan, ostiral honetako saioa oraingo Eugene Smith argazkilariaren inguruan izango da.
Eugene Smith XX. mendeko fotokazetaritzako jenio bat izan zen, printzipio profesional sendoekin eta gizakiaren patu ohikoenarekiko (mina, tristura, bakardadea, babesgabetasuna) gogo biziarekin. Gaur egun indarrean dirauen argazki-saiakera modernoaren aita.
Irudi perfektua bilatzen zuen, ez objektiboa, baina bai zintzoa. Zintzotasun horrek, bere izatearen luzapen gisa, objektibotasun osoaren ezinezkora eraman zuen. Eta gauzen egiara iristeko ezintasun horrek zorigaiztokoa egin zuen.
Bere bizitzan, gerrako korrespontsal eta freelance-argazkilari gisa lan egin zuen, eta hainbat lan nabarmendu daitezke, besteak beste, "Country Doctor" (1948) edota "Spanish village" (1950).
Bere bizitzaren amaieran, bere azken saiakera handia egin zuen 1971an, LIFE aldizkariaren editore izandako lagun batek Minamatara joateko konbentzitu zuenean. Japonia hegoaldeko arrantza-hiri bat zen, eta bertako biztanleak itsasoan kontrolik gabe merkurio-metiloa botatzen zuen enpresa kimiko batek pozoitu zituen.
AULA / GELA
Eugene Smith
Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz la sesión de este viernes se centrará en el fotógrafo Eugene Smith.
Eugene Smith fue un genio del fotoperiodismo del siglo XX con arraigados principios profesionales y un gran entusiasmado por el destino más frecuente del ser humano (dolor, tristeza, soledad, desamparo). El padre del ensayo fotográfico moderno cuyo legado sigue vigente hoy en día.
Buscaba la imagen perfecta, no objetiva, pero sí honesta. Esta honestidad, como una prolongación de su propio ser, le condujo al imposible de la objetividad plena. Y esa imposibilidad de llegar a la verdad de las cosas le hizo infeliz.
Durante su vida trabajó como corresponsal de guerra y después como fotógrafo freelance destacando diversos trabajos como “Country doctor” (1948) o “Spanish village” (1950), acabando trabajando durante años para la agencia Magnum.
Al final de su vida realizó su último gran ensayo cuando en 1971 un viejo amigo editor de la revista LIFE le convenció para que viajase a Minamata, una ciudad pesquera del sur de Japón cuyos habitantes habían sido envenenados por una empresa química que arrojaba metilo de mercurio sin control en el mar.
Irailak
02
Septiembre
2022
18,00 H.
Doako sarrera
Entrada gratuita
AULA / GELA
Mysterion - Vivre sa vie
Photomuseumek sustatutako eta Zarauzko Udalak babestutako kultura hedapenerako Aula/Gela programaren barruan, ostiral honetako saioa oraingo behinbehineko-erakustaren testuingurukoa izango da.
Mysterion. Artea ez dago espero den lekuan erakusketak ez dio diskurtso-egitura zehatz bati erantzuten. Aldiz, ikuslearengan eragina izatea bilatzen du, ikuslea erabat hunkitu nahi du.
Izenburuak arteak ez duela itunik ezartzen ziurtatzen digu; Mysterion terminoak, aldiz, gogorarazten digu “begiak ixten ditudanean, erantzule naiz” (Godard. Vivre sa vie, 1962).
AULA / GELA
Mysterion - Vivre sa vie
Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz la sesión de este viernes se centrará en el contexto de la actual muestra temporal.
La exposición Mysterion. El arte no está donde se espera no responde a una estructura discursiva concreta. En cambio, busca influir en el espectador, quiere emocionar totalmente al espectador.
El título nos asegura que el arte no establece un pacto, mientras que el término Mysterion nos recuerda que “cuando cierro los ojos, soy responsable” (Godard, Vivre sa vie, 1962).
Irailak
16
Septiembre
2022
18,00 H.
Doako sarrera
Entrada gratuita
AULA / GELA
Lázaro Echegaray
Liburu-aurkezpena
En busca de Vasconia
Vida de Bonifacio Echegaray 1978-1956
Photomuseumek sustatutako eta Zarauzko Udalak babestutako kultura hedapenerako Aula/Gela programaren barruan, ostiral honetako saioan Lázaro Echegaray, Soziologoa, Gizarte eta Komunikazio Zientzietako doktorea izango da hizlaria eta bere azken liburua aurkeztuko digu: En busca de Vasconia. Vida de Bonifacio Echegaray 1978-1956.
Bonifacio Echegaray Corta (Zumaia, 1878 - Durango, 1956) Gerra aurreko belaunaldiko euskal intelektuala izan zen. Carmelo Echegaray “Cronista de las Provincias Vascongadas” deiturikoaren anaia txikia, Bonifacio Zumaian jaio zen, Echegaray Corta sendia Azpeitiatik Zumaira bizitzera joan zelako.
Carmeloren ondoan, Bonifaziok idazle eta ikertzaile lanbidea ikasi zuen. Zuzenbidean lizentziatu zen Madrilen, eta Auzitegi Goreneko Salako Idazkari postua lortu zuen.
Eusko Ikaskuntzako intelektual aktibo eta emankorrenetakoa izan zen, eta ikerketa garrantzitsuak burutu zituen euskal ohiturari, ohitura-zuzenbideari, foruei eta euskal zuzenbide zibilari buruz. Lehen Autonomia-estatutuaren idazleetako bat izan zen. Ondorengo Autonomia-Estatutuetan egindako ekarpenak ere oso garrantzitsuak izan ziren.
Behin-behineko Euskadiko Gobernuaren Aholku Batzorde Juridikoko lehendakaria izan zen. Bere lanak eta ikerketak oso baliagarriak izan ziren euskal historiografia ulertzeko. Euskal ohiturak eta legeak ezagutzearen alde egindako lanagatik, Aranzadi eta Barandiaranekin batera, lurraldearen errealitate historikoa eta soziala ulertzeko funtsezko izenetako bat izan zela zioen Julio Caro Barojak. Bere ikerketa guztiak euskal espiritutik banaezinak ziren kontzeptu batzuetatik abiatzen ziren: etxea, hizkuntza eta ohitura.
Harreman estua izan zuen Zarautzekin. Herri honetan finkatu zuen bere lan-bizilekua, Madrilekin tartekatuz, frantziskotarren artxiboan ohiturari, ohitura-zuzenbideari eta euskal foruei buruzko oinarrizko gaiak ikertzen zituen bitartean. Urte horietan, Zinkunegi doktorearekin, Nikolas Mugika margolariarekin eta Mauricio Flores Kaperotxipirekin batera, irailaren 9ko Euskal Jaia sortu zuen. Herriarekiko bere eta bere familiaren harremana etengabea izan zen.
Lázaro Echegaray, Madril, 1971.
Soziologoa, Gizarte eta Komunikazio Zientzietako doktorea.
Gizarte irakaslea eta ikertzailea.
Hainbat liburu argitaratu ditu, tartean Surfaren Historia Zarautzen, Olatuek ekarri dutena izenburupean.
Idatzizko prentsan kolaboratzailea.
AULA / GELA
Lázaro Echegaray
Presentación del libro
En busca de Vasconia
Vida de Bonifacio Echegaray 1978-1956
Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz en la sesión de este viernes el sociólogo y Dr. en Ciencias Sociales y de la Comunicación. Lázaro Echegaray será el ponente y nos presentará su último libro: En busca de Vasconia. Vida de Bonifacio Echegaray 1978-1956.
Bonifacio Echegaray Corta (Zumaia 1878 - Durango 1956) fue un intelectual vasco perteneciente a la denominada Generación de Preguerra. Hermano pequeño del “Cronista de las Provincias Vascongadas”, Carmelo Echegaray, Bonifacio nació en Zumaia, localidad a la que la familia Echegaray Corta se había desplazado desde Azpeitia.
Al lado de Carmelo, Bonifacio aprendió el oficio de escritor e investigador. Se licenció en Derecho en Madrid, allí logró un puesto como Secretario de Sala del Tribunal Supremo.
Destacó como uno de los intelectuales más activos y prolíficos de Eusko Ikaskuntza, donde realizó investigaciones importantes sobre la costumbre vasca, el derecho consuetudinario, los fueros y el derecho civil vasco. Figuró como uno de los redactores del primer Estatuto de Autonomía, contribuyendo de manera importante en la elaboración de los siguientes.
Fue Presidente de la Comisión Jurídico Asesora del Gobierno Provisional de Euskadi. Sus trabajos e investigaciones resultaron de gran valía para comprender la historiografía vasca. Su labor en pos del conocimiento de las costumbres y leyes vascas llevó a Julio Caro Baroja a considerarle, junto con Aranzadi y Barandiaran, uno de los nombres fundamentales para comprender la realidad histórica y social del territorio. Todas sus investigaciones partían de una serie de conceptos que para él eran inseparables del espíritu vasco: el hogar, la lengua y la costumbre.
Su relación con Zarautz es intensa. Fijó en este pueblo su residencia de trabajo, alternando con Madrid, mientras investigaba en el archivo franciscano cuestiones básicas de la costumbre, el derecho consuetudinario y los fueros vascos.
Fue en esos años cuando junto al doctor Zinkunegi, el pintor Nicolás Mugika y Mauricio Flores Kaperotxipi fue fundador de la Fiesta Vasca del 9 de septiembre. Su relación, y la de su familia con el pueblo sería ya constante.
Lázaro Echegaray, Madrid 1971
Sociólogo, Dr. en Ciencias Sociales y de la Comunicación.
Profesor e Investigador Social.
Ha publicado varios libros de temática, entre ellos una Historia del Surf en Zarautz titulada Lo que han traído las olas.
Colaborador en prensa escrita.
Irailak
23
Septiembre
2022
18,00 H.
Doako sarrera
Entrada gratuita
AULA / GELA
Xabier Alberdi Lonbide
Liburu-aurkezpena
Elkano eta Euskal Herria
Nola egin zen posible lehen mundu bira
Lehen Mundu Bira inoiz izandako itsas abenturarik handiena eta arrisku-tsuena izan da. Horren ondorioz, ozeanoen eta kontinenteen konfigurazioa eta munduaren neurriak eta planeta izaera behin betikoz ezagutu ahal izan ziren.
Juan Sebastian Elkano, balentria haren egilea, eta Victoria ontzia, hark baliatutako tresna, biak euskal jatorrikoak dira. Esku artean duzun liburu honek argudiatzen du kointzidentzia hori ez zela ustekabeko zerbait izan euskal ontziteria boteretsuak zuen nagusigoaren ondorio logikoa baizik.
“Lehen Mundu Bira posible egiteko Euskal Herriak, herri itsastar hark, egin zituen funtsezko ekarpenen bilduma dakar liburu honek, biztanle gehienek inoiz entzun gabeko gertakarien bilduma bat” dela dio Xabier Alberdik, Euskal Itsas Museoko zuzendariak.
AULA / GELA
Xabier Alberdi Lonbide
Presentación del libro
Elcano y el País Vasco.
Cómo se hizo posible la primera vuelta al mundo
La Primera Vuelta al Mundo es, quizás, la mayor y más arriesgada aventura marítima de todos los tiempos. Condujo, de forma definitiva, a que se conocieran la configuración de los mares y tierras, las dimensiones y la naturaleza planetaria del mundo.
El artífice de la hazaña -Juan Sebastián de Elcano- como el vehículo empleado –la nao Victoria-, procedían del País Vasco. Este libro argumenta que esta gesta no fue fruto de la casualidad, sino la lógica consecuencia de las aportaciones realizadas por el País Vasco a la expedición.
Xabier Alberdi, Director del Museo Marítimo Vasco, señala que “Este libro contiene una colección de las fundamentales aportaciones del País Vasco que hicieron posible la Primera Vuelta al Mundo; una colección de acontecimientos desconocidos para la mayoría de la población”.
Abuztuak
12
Agosto
2022
18,00 H.
Doako sarrera
Entrada gratuita
AULA / GELA
Edorta Kortadi
MYSTERION Artea ez dago espero den tokian esposizioaren osagarri gisa. · El arte no está donde se le espera, Edorta Kortadi arte kritikari eta historialariak hitzaldi bat emango du "Bildumagile eta bilduma. Modus Vivendi" izenburupean.
AULA / GELA
Edorta Kortadi
Como complemento a la exposición MYSTERION. Artea ez dago espero den lekuan · El arte no está donde se le espera, el crítico e historiador de arte Edorta Kortadi impartirá un conferencia bajo el título de “Coleccionista y colección. Modus Vivendi”