• A

Robert Müller

Azaroak

11

Noviembre

2022

18,00 H.

Doako sarrera 

Entrada gratuita 

AULA / GELA 

Robert Müller

 

Photomuseumek sustatutako eta Zarauzko Udalak babestutako kultura hedapenerako Aula/Gela programaren barruan, ostiral honetako saioa Robert Müller argazki-zuzendariaren inguruan izango da.

Robert Müller "argiaren maisua" ezizenarekin ezaguna, zinemaren historiako argazki-zuzendari garrantzitsuenetakoa izan zen. Bere lana argiztapen naturala eta kolorearen erabileragatik nabarmentzen da, 1971n debutatu zuen “Summer in the city” lanarekin.  Wim Wenders alemaniar zuzendariarekin egindako hamar kolaborazioetako lehena izan zen, gerora “Paris, Texas” , “The Scarlet letter”,  “Alice in den Städten”  eta “Falsche Bewegun”  film luzeak egin zituzten.

Wendersekin egindako lanez gain, era berean, industriako beste handiekin lan egin zuen, hala nola, Lars Von Trierreekin “Dancer in the dark” eta “Breaking the waves” fimetan  edo Jim Jarmuschekin “Dead Man”, “Ghost Dog” eta “Dawn by law” lanetan.

Bere ibilbide etengabeak hainbat sari eta izendapen merezi izan zituen, tartean 2013ko Amerikako Argazki Zuzendarien Elkartearen “International Achievement Award” saria.

 

 

AULA / GELA 

Robert Müller

 

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz la sesión de este viernes se centrará en director de fotografía Robert Müller.

Robert Müller conocido como "el maestro de la luz”  fue  uno de los directores de fotografía más influyentes de la historia del cine. Su  obra destaca por su empleo de la iluminación natural y el uso del color, debutó en 1971 con “Summer in the city”, la primera de sus diez colaboraciones con el director alemán Wim Wenders. Entre las que se incluyen largometrajes de la talla de “Paris, Texas”,  “La letra escarlata”, “Alicia en las ciudades” o “Falso movimiento”.

Además de por trabajos con Wenders, el director de fotografía trabajó con otros grandes directores, tales como Lars Von Trier en “Bailar en la oscuridad” y “Rompiendo las olas” o con Jim Jarmusch en “Dead Man”, “Ghost Dog” o “Bajo el peso de la ley”.

Su intachable trayectoria le hizo merecedor de múltiples galardones y nominaciones, incluyendo el International Achievement  Award de la Sociedad Americana de Directores de Fotografía de 2013.

 

Sigmund Freud

Azaroak

25

Noviembre

2022

18,00 H.

Doako sarrera 

Entrada gratuita 

AULA / GELA 

XIX. mendeko genioak: Sigmund Freud

 

Photomuseumek sustatutako eta Zarauzko Udalak babestutako kultura hedapenerako Aula/Gela programaren barruan, ostiral honetako saioa Sigmund Freud psikoanalisiaren aitari buruzkoa izango da.


XIX. mendea aurrekaririk gabeko aldaketa baten lekuko izan zen, industrian, zientzian eta gizartean izandako iraultzen ondorioz. Garai hartan autoritate tradizionala zalantzan jarri zen. Munduari buruzko ikuspegi berriak sartu ziren, gaur egun ere bizitzari zentzua emateko dugun moduan presente daudenak. Sigmund Freudek zalantzan jarri zuen garenaren esentzia bera.

Ikertzaile gisa zuen interes zientifikoa neurologiaren alorrean oinarritu zen, eta, pixkanaka, alderdi psikologikora bideratu zen. Apurka-apurka, sugestio hipnotikoa eta metodo katartikoa elkartze askearekin eta ametsen interpretazioarekin ordezkatu zituen. Hori guztia psikoanalisiaren abiapuntu bihurtu zen, eta hari eskaini zion bizitza osoa.

Freudek Frankfurt-Meineko Goethe Saria jaso zuen bere jarduera sortzaileagatik. Hiru “susmoen maisuetako” bat da, Karl Marx eta Fiedricht Nietzscherekin batera.

 

AULA / GELA 

Genios del siglo XIX: Sigmund Freud

 

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz la sesión de este viernes se centrará en el padre de psicoanálisis Sigmund Freud.

 

El siglo XIX fue testigo de un cambio sin precedentes, fruto de una serie de revoluciones y vuelcos en la industria, la ciencia y la sociedad. Fue un tiempo en el que se puso en entredicho la autoridad tradicional. Se Introdujeron nuevas perspectivas sobre el mundo, que todavía hoy están presentes en nuestra forma de dar sentido a la vida.  Sigmund Freud se cuestionó la esencia misma de lo que somos.

Su interés científico inicial como investigador se centró en el campo de la neurología, derivando progresivamente hacia la vertiente psicológica. Paulatinamente, reemplazó tanto la sugestión hipnótica como el método catártico por la asociación libre y la interpretación de los sueños. Todo esto se convirtió en el punto de partida del psicoanálisis, al que se dedicó ininterrumpidamente el resto de su vida.

Freud fue galardonado con el Premio Goethe de la ciudad de Fráncfort por su actividad creativa. Es considerado uno los tres "maestros de la sospecha", junto a Karl Marx y Fiedricht Nietzsche.

 

 

Karl Marx

Abenduak

02

Diciembre

2022

18,00 H.

Doako sarrera 

Entrada gratuita 

AULA / GELA 

XIX. mendeko genioak: Karl Marx

 

Photomuseumek sustatutako eta Zarauzko Udalak babestutako kultura hedapenerako Aula/Gela programaren barruan, ostiral honetako saioa Karl Heindrich Marx intelektual eta politikari komunistari buruzkoa izango da.

XIX. mendea aurrekaririk gabeko aldaketa baten lekuko izan zen, industrian, zientzian eta gizartean izandako iraultzen eta iraultzen ondorioz. Garai hartan autoritate tradizionala zalantzan jarri zen. Munduari buruzko ikuspegi berriak sartu ziren, gaur egun ere bizitzari zentzua emateko dugun moduan presente daudenak. Karl Marxek XX. mendea irauli zuten ideia politiko berriak sartu zituen.

Marx jatorri juduko filosofo, ekonomista, soziologo, kazetari, intelektual eta politikari komunista alemaniarra izan zen. Filosofian, historian, zientzia politikoan, soziologian eta ekonomian pentsamenduaren hainbat arlo hartzen ditu bere lan zabal eta eraginkorrean. Gainera, kazetaritza eta politikaren praktikan murgildu zen, bere pentsamenduan beti teoria eta praktikaren arteko lotura proposatuz. Friedrich Engelsekin batera, sozialismo zientifikoaren, komunismo modernoaren, marxismoaren eta materialismo historikoaren aita da. Bere lanik ezagunenak Alderdi Komunistaren Manifestua (Engelsekin batera) eta Kapitala (II. eta III. liburukiak hil ondoren argitaratuak) dira.

Marx, normalean, Émile Durkheim eta Max Weberekin batera aipatzen da gizarte-zientzia modernoaren hiru arkitekto nagusietako bat bezala; aldi berean, Friedrich Nietzsche eta Sigmund Freudekin batera, "susmoaren eskolako" XIX. mendeko hiru maisuetako bat bezala ikusten da. Historiako figura eragingarri eta eztabaidagarrienetako bat bezala ere deskribatu izan da.

 

AULA / GELA 

Genios del siglo XIX: Karl Marx

 

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz la sesión de este viernes se centrará en el intelectual y político comunista Karl Heindrich Marx.

El siglo XIX fue testigo de un cambio sin precedentes, fruto de una serie de revoluciones y vuelcos en la industria, la ciencia y la sociedad. Fue un tiempo en el que se puso en entredicho la autoridad tradicional. Se Introdujeron nuevas perspectivas sobre el mundo, que todavía hoy están presentes en nuestra forma de dar sentido a la vida.  Karl Marx introdujo nuevas ideas políticas que revolucionaron el siglo XX.

Marx fue un filósofo, economista, sociólogo, periodista, intelectual y político comunista alemán de origen judío. En su vasta e influyente obra abarca diferentes campos del pensamiento en la filosofía, la historia, la ciencia política, la sociología y la economía; Además incursionó en la práctica del periodismo y la política, proponiendo siempre en su pensamiento una unión entre teoría y práctica. Junto a Friedrich Engels, es el padre del socialismo científico, comunismo moderno, marxismo y materialismo histórico. Sus obras más conocidas son el Manifiesto del Partido Comunista (en coautoría con Engels) y El capital (publicados los tomos II y III póstumamente).

Marx es normalmente citado junto a Émile Durkheim y a Max Weber como uno de los tres principales arquitectos de la ciencia social moderna; a la vez, junto con Friedrich Nietzsche y Sigmund Freud, es visto como uno de los tres maestros del siglo XIX de la "escuela de la sospecha". También ha sido descrito como una de las figuras más influyentes y controvertidas de la historia.

 

César Manrique

Abenduak

16

Diciembre

2022

18,00 H.

Doako sarrera 

Entrada gratuita 

AULA / GELA 

César Manrique

 

Photomuseumek sustatutako eta Zarauzko Udalak babestutako kultura hedapenerako Aula/Gela programaren barruan, ostiral honetako saioa César Manrique artista kanariarrari buruzkoa izango da.

César Manrique Cabrera (1919-1992) margolari, eskultore eta artista kanariarra izan zen. Bere obra Kanariar uharteetako ingurumen-balioen defentsarekin uztartu zuen. Kanarietako arte modernoaren erreferente bihurtu zen. Mundu-gizona, Lanzarote, bere jaioterria, izan zen arte interpretatzeko moduan eragin handiena izan zuena eta bere aztarnarik handiena utzi zuen tokia, zalantzarik gabe.

Artearen eta naturaren arteko harmonia bilatu zuen, sormenerako espazio gisa. Besteak beste, Ekologia eta Turismoko Munduko Saria eta Europa Saria eskuratu zituen.

 

 

AULA / GELA 

César Manrique

 

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz la sesión de este viernes se centrará en el artista canario César Manrique.

César Manrique Cabrera (1919-1992) fue un pintor, escultor y artista canario. Compaginó su obra con la defensa de los valores medioambientales de Canarias. Se convirtió en el referente del arte canario moderno. Hombre de mundo, fue Lanzarote, su isla natal, el lugar que, sin ninguna duda, más influyó en su manera de interpretar el arte y donde dejó su mayor huella.

Buscó la armonía entre el arte y la naturaleza como espacio creativo. Obtuvo, entre otros, el Premio Mundial de Ecología y Turismo y el Premio Europa.

Argazkigintza, bidaiak eta kultura I

Otsailak

03

Febrero

2023

18,00 H.

Doako sarrera 

Entrada gratuita 

AULA / GELA 

Argakigintza, bidaiak eta kultura I

Photomuseumek sustatutako eta Zarauzko Udalak babestutako kultura hedapenerako Aula/Gela programaren barruan,  ostiral honetako saioan argazkigintzari, bidaiei eta kulturari buruzko lau kapituluko ekoizpen australiarreko serieko lehen atala proiektatuko da.

Lehenengo atalean, argazki naturalista eta ozeanoa maite dituen Darren Jew argazkilariaren lana erakutsiko da, eta Ozeano Barera, Tongara eta Polinesiara hurbilduko gaitu. Baita Papua Nueva Guineako Rabaulera ere, ur azpiko hegazkin baten hondarrei argazkiak ateratzeko.

Ondoren, Richard L 'Anson bidaia-argazkilariak erritu budistak eta Butan monasterioko jaiak azalduko dizkigu. Pertsonei argazkiak atera ondoren, elurretako leopardoaren eta Bengalako tigrearen bila joatea erabaki zuen, eta Indiako Holi festara joatea, munduko jaialdirik koloretsuenera. 

 

 AULA / GELA 

 Fotografía, viajes y cultura I

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz en la sesión de este viernes se proyectará el primero de una serie de cuatro capítulos de producción australiana sobre fotografía, viajes y cultura.

En el primer capítulo, se mostrará el trabajo del fotógrafo Darren Jew, amante de la fotografía naturalista y del océano, nos acercará al Océano Pacífico, a Tonga y Polinesia. Así como, Rabaul en Papua Nueva Guinea, para fotografiar los restos de un avión bajo el agua

A continuación, el fotógrafo de viajes Richard L'anson nos revelará los ritos budistas y las fiestas del monasterio de Butan.  Después de fotografiar a las personas decide ir a buscar el leopardo de la nieve y el tigre de Bengala e ir a la fiesta Holi en India, el festival más colorido del mundo.  

 

 

 

Friedrich Nietzsche

Abenduak

09

Diciembre

2022

18,00 H.

Doako sarrera 

Entrada gratuita 

AULA / GELA 

XIX. mendeko genioak: Friedich Nietzsche

 

Photomuseumek sustatutako eta Zarauzko Udalak babestutako kultura hedapenerako Aula/Gela programaren barruan, ostiral honetako saioa Fiedrich Nietzsche filosofo alemaniarrari buruzkoa izango da.

Nietzschek artea, filologia, musika, historia, erlijioa, zientzia edo tragedia bezalako gaiei buruz idatzi zuen. Mendebaldeko kultura, erlijioa eta filosofia kritikatu zituen, horiek osatzen dituzten kontzeptuen genealogiaren bidez, bizitzarekiko jarrera moralen (positiboak eta negatiboak) azterketan oinarrituta.

Ilustrazioaren sekularismoaren garaipenaren ondorioei buruz hausnartu zuen, «Jainkoa hil da» oharrean adierazia, bere heriotzaren ondoren intelektual ospetsuenetako askoren agenda zehaztu zuen moduan.

Nietzschek ospe handia jaso zuen XX. mendearen bigarren erdian, filosofia garaikideko figura esanguratsu gisa. Bere eragina bereziki nabarmena izan zen filosofo existentzialista, kritiko, fenomenologiko, postestrukturalista eta postmodernoetan, eta Max Weberren soziologian. Hiru «susmoen maisuetako» bat da, Karl Marx eta Sigmund Freudekin batera.

 

 

AULA / GELA 

Genios del siglo XIX: Friedrich Nietzsche

 

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz la sesión de este viernes se centrará en el filósofo alemán Fiedrich Nietzsche.

Nietzsche escribió sobre temas tan diversos como el arte, la filología, la música, la historia, la religión, la ciencia o la tragedia. Hizo una crítica de la cultura, la religión y la filosofía occidental mediante la genealogía de los conceptos que las integran, basada en el análisis de las actitudes morales (positivas y negativas) hacia la vida.

Meditó sobre las consecuencias del triunfo del secularismo de la Ilustración, expresada en su observación «Dios ha muerto», de una manera que determinó la agenda de muchos de los intelectuales más célebres después de su muerte. 

Nietzsche recibió amplio reconocimiento durante la segunda mitad del siglo XX como una figura significativa en la filosofía contemporánea. Su influencia fue particularmente notoria en los filósofos existencialistas, críticos, fenomenológicos, postestructuralistas y posmodernos, y en la sociología de Max Weber. Es considerado uno de los tres «maestros de la sospecha», junto a Karl Marx y Sigmund Freud.

 

Isaach de Bankolé

Azaroak

18

Noviembre

2022

18,00 H.

Doako sarrera 

Entrada gratuita 

AULA / GELA 

Isaach de Bankolé

Photomuseumek sustatutako eta Zarauzko Udalak babestutako kultura hedapenerako Aula/Gela programaren barruan, ostiral honetako saioa Isaach de Bankolé telebista eta zinema aktorearen inguruan izango da.

De Bankolé Boli Kostako Abiyan herrian jaio zen. Bere aitona-amonak Nigeriakoak dira. 1975ean Parisera joan zen eta fisika eta matematikako unibertsitate-ikasketak egin zituen. 

Yoruba, bambara, ingelesa, frantsesa, alemana eta italieraz hitz egiten du. Berrogeita hamar film baino gehiagotan hartu du parte eta 1987an aktore berri onenaren César saria jaso zuen Thomas Gilouren Black Mic-Mac filmean egindako lehen rol protagonistagatik. Zinema frantsesean oso ezaguna da, baita nazioartean ere, Chocolat, Casino Royale, Ghost Dog: The Way of the Samurai, Coffee and Cigarettes eta Black Panther filmetan egindako lanagatik.

 

AULA / GELA 

Isaach de Bankolé

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz la sesión de este viernes se centrará en el actor de cine y televisión Isaach de Bankolé.

De Bankolé nació en Abiyán, Costa de Marfil. Sus abuelos son de Nigeria. Se trasladó a París en 1975 y cursó estudios universitarios de física y matemáticas. Habla con fluidez el Yoruba, el bambara, el inglés, el francés, el alemán, y habla algo de italiano. Ha participado en más de cincuenta películas.

En 1987 obtuvo el premio César al mejor actor revelación por su primer papel protagonista en Black Mic-Mac de Thomas Gilou. Es muy conocido en el cine francés y también internacionalmente por sus papeles en Chocolat, Casino Royale, Ghost Dog: The Way of the Samurai, Coffee and Cigarettes y Black Panther. 

Odessa Film Studio

Urriak

28

Octubre

2022

18,00 H.

Doako sarrera 

Entrada gratuita 

AULA / GELA 

Odessa Film Studio

Photomuseumek sustatutako eta Zarauzko Udalak babestutako kultura hedapenerako Aula/Gela programaren barruan, ostiral honetako saioan Odessa film zinema-estudioa omenduko da.

Grossmanen "Myrograph" zinema-estudioa 1907tik egon zen Odesan, eta Ukrainan erregistratutako zaharrena izan zen, baina Odessa Film estudioa (Одеська кіностудія художніх фільмів, Ukranieraz), 1919ko maiatzaren 23an sortu zen, Ukrainako SSEko Odesako Gobernazioko Batzorde Betearazlearen erabakiz.

Hasiera batean, "Armada Gorriaren 41. dibisioko sail politikoko zinema politikoko saila" gisa agertzen zen, eta hemen filmatutako lehen film luzea Armiarmak eta Euliak izan zen. Jatorrizko estudioak gainbeheran sartu ziren Errusiako Gerra Zibilaren eta Ukrainako Independentzia Gerraren ondoren, jabeak jazarpen politikotik ihesi joan baitziren. 

1922an, "Filmen saila" Ukrainako argazki-zinemaren administrazioaren (VUFKU) Odesako filmen fabrikan berrantolatu zen. Horren mendeurrena betetzen da aurten. Mundu Gerraren geldialdiaren ondoren, 1955ean, Odesako Zinema estudioak bere ekoizpen zinematografikoari ekin zion berriro. 1956ko azaroaren 26an, Felix Mironer eta Marlen Khutsieven "Udaberria Zarechnaya kalean" filma estreinatu zen, gertaera esanguratsua izan zen, ez bakarrik estudioarentzat, baita zinema sobietar osoarentzat ere. Izan ere filma 30 milioi pertsonak baino gehiagok ikusi zuten.

2005ean, Odessa Film elkarte anonimo batean berrantolatu zen. Gaur egun, estudioez gain, zinema-museoa ere badago instalazio beretan, material ugarirekin.

 

 

AULA / GELA 

Odessa Film Studio

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz en la sesión de este viernes se homenajeará al estudio de cine Odessa Film.

El estudio de cine de Grossman "Myrograph" existió en Odesa desde 1907 y fue el más antiguo registrado en Ucrania, que le siguió el  Odessa Film Studio (Ucraniano: Одеська кіностудія художніх фільмів)  que fue fundado el 23 de mayo de 1919 por decisión del Comité Ejecutivo de la Gobernación de Odesa, RSS de Ucrania. 

En un principio, figuraba como "Sección de cine político del departamento político de la 41ª División del Ejército Rojo", y el primer largometraje rodado aquí fue "Arañas y moscas". Los estudios originales entraron en declive después de la Guerra Civil Rusa y la Guerra de Independencia de Ucrania, ya que sus propietarios emigraron huyendo de la persecución política.    En 1922, la "sección de películas" se reorganizó en la Fábrica de películas de Odesa de la Administración de cine fotográfico de Ucrania (VUFKU), del cual este año se cumple el centenario. Tras el parón de la guerra mundial, en 1955, el Estudio de Cine reanudó su propia producción cinematográfica. El 26 de noviembre de 1956, se estrenó la película de Felix Mironer y Marlen Khutsiev "Primavera en la calle Zarechnaya", que se convirtió en un evento significativo no sólo para el estudio, sino para todo el cine soviético. Película que fue vista por más de 30 millones de personas.

En 2005, Odessa Film se reorganizó en una sociedad anónima. Hoy en día además de los estudios, también existe un museo del cine en las mismas instalaciones con abundante material. 

 

Eugene Smith

Irailak

30

Septiembre

2022

18,00 H.

Doako sarrera 

Entrada gratuita 

AULA / GELA 

Eugene Smith

Photomuseumek sustatutako eta Zarauzko Udalak babestutako kultura hedapenerako Aula/Gela programaren barruan, ostiral honetako saioa oraingo Eugene Smith argazkilariaren inguruan izango da.

Eugene Smith XX. mendeko fotokazetaritzako jenio bat izan zen, printzipio profesional sendoekin eta gizakiaren patu ohikoenarekiko (mina, tristura, bakardadea, babesgabetasuna) gogo biziarekin. Gaur egun indarrean dirauen argazki-saiakera modernoaren aita.

Irudi perfektua bilatzen zuen, ez objektiboa, baina bai zintzoa. Zintzotasun horrek, bere izatearen luzapen gisa, objektibotasun osoaren ezinezkora eraman zuen. Eta gauzen egiara iristeko ezintasun horrek zorigaiztokoa egin zuen.

Bere bizitzan, gerrako korrespontsal eta freelance-argazkilari gisa lan egin zuen, eta hainbat lan nabarmendu daitezke, besteak beste, "Country Doctor" (1948) edota "Spanish village" (1950).

Bere bizitzaren amaieran, bere azken saiakera handia egin zuen 1971an, LIFE aldizkariaren editore izandako lagun batek Minamatara joateko konbentzitu zuenean. Japonia hegoaldeko arrantza-hiri bat zen, eta bertako biztanleak itsasoan kontrolik gabe merkurio-metiloa botatzen zuen enpresa kimiko batek pozoitu zituen.

 

AULA / GELA 

Eugene Smith

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz la sesión de este viernes se centrará en el fotógrafo Eugene Smith.

Eugene Smith fue un genio del fotoperiodismo del siglo XX con arraigados principios profesionales y un gran entusiasmado por el destino más frecuente del ser humano (dolor, tristeza, soledad, desamparo). El padre del ensayo fotográfico moderno cuyo legado sigue vigente hoy en día.

Buscaba la imagen perfecta, no objetiva, pero sí honesta. Esta honestidad, como una prolongación de su propio ser, le condujo al imposible de la objetividad plena. Y esa imposibilidad de llegar a la verdad de las cosas le hizo infeliz.

Durante su vida trabajó como corresponsal de guerra y después como fotógrafo freelance destacando diversos trabajos como “Country doctor” (1948) o “Spanish village” (1950), acabando trabajando durante años para la agencia Magnum.

Al final de su vida realizó su último gran ensayo cuando en 1971 un viejo amigo editor de la revista LIFE le convenció para que viajase a Minamata, una ciudad pesquera del sur de Japón cuyos habitantes habían sido envenenados por una empresa química que arrojaba metilo de mercurio sin control en el mar. 

 

 

 

Mysterion - Vivre sa vie

Irailak

02

Septiembre

2022

18,00 H.

Doako sarrera 

Entrada gratuita 

AULA / GELA 

Mysterion - Vivre sa vie

Photomuseumek sustatutako eta Zarauzko Udalak babestutako kultura hedapenerako Aula/Gela programaren barruan, ostiral honetako saioa oraingo behinbehineko-erakustaren testuingurukoa izango da.

Mysterion. Artea ez dago espero den lekuan erakusketak ez dio diskurtso-egitura zehatz bati erantzuten. Aldiz, ikuslearengan eragina izatea bilatzen du, ikuslea erabat hunkitu nahi du.

Izenburuak arteak ez duela itunik ezartzen ziurtatzen digu; Mysterion terminoak, aldiz, gogorarazten digu “begiak ixten ditudanean, erantzule naiz” (Godard. Vivre sa vie, 1962).

 

  AULA / GELA 

Mysterion - Vivre sa vie

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz la sesión de este viernes se centrará en el contexto de la actual muestra temporal.

La exposición Mysterion. El arte no está donde se espera no responde a una estructura discursiva concreta. En cambio, busca influir en el espectador, quiere emocionar totalmente al espectador.

El título nos asegura que el arte no establece un pacto, mientras que el término Mysterion nos recuerda que “cuando cierro los ojos, soy responsable” (Godard, Vivre sa vie, 1962).

 

 

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