• A

Lisandro Alonso

Utzailak

29

Julio

2022

18,00 H.

Doako sarrera 

Entrada gratuita 

AULA / GELA 

Lisandro Alonso

 

Photomuseumek sustatutako eta Zarauzko Udalak babestutako kultura hedapenerako Aula/Gela programaren barruan, ostiral honetako saioa Lisandro Alonso argentinar zinema zuzendari eta gidoilari buruzkoa izango da.

Lisandro Alonso Buenos Airesen jaio zen 1975ean, eta geroago Zinemaren Unibertsitate Fundazioan (FUC) ikasi zuen. Zine-ekoizle eta zuzendari laguntzaile lanetan aritu zen, zuzendaritzara pasatu aurretik.

2001. urtea ezkeroztik, bost film zuzendu eta hoien gidoiak ere egin ditu: La libertad; Los muertos; Fantasma; Liverpool eta Jauja (Gidoia, Fabian Casasekin batera).

Torontoko Nazioarteko Zinemaldirako hautatuak izan ziren, 2004an, Los muertos; eta, 2008an, Liverpool. Azken film horrek Principado de Asturias saria jaso zuen film luze onenari, Gijongo Zinemaldian.

 

AULA / GELA 

Lisandro Alonso

 

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz la sesión de este viernes girará en torno al director y guionista de cine argentino Lisandro Alonso.

Lisandro Alonso, nacido en Buenos Aires en 1975, estudió en la Fundación Universidad del Cine (FUC). Trabajó como productor de cine y ayudante de dirección, antes de pasar a la dirección. 

Desde 2001, ha dirigido cinco filmes, de los que también es guionista: La libertad; Los muertos; Fantasma; Liverpool; y Jauja (co-guionada junto a Fabián Casas). 

Fueron seleccionadas para el Festival Internacional de Cine de Toronto, en 2004, Los muertos y, en 2008, Liverpool. Esta última película fue galardonada con el premio Principado de Asturias al mejor largometraje del Festival de cine de Gijón. 

 

Peter Zeitlinger

Abuztuak

05

Agosto

2022

18,00 H.

Doako sarrera 

Entrada gratuita 

AULA / GELA 

Peter Zeitlinger

 

Photomuseumek sustatutako eta Zarauzko Udalak babestutako kultura hedapenerako Aula/Gela programaren barruan, ostiral honetako saioa Peter Zeitlinger austriar argazkilaren inguruan izango da.

Zeitlinger argazkilaria izateaz gain zinegile ezaguna da, eta bere ibilbide zinematografikoak zuzendaritza, gidoia eta muntaia hartu ditu bere baitan.

Werner Herzog zinemagilearekin lan egin zuen lehen aldiz 1995ean, Death for Five Voices-en Argazki Zuzendari gisa parte hartu zuenean. Horrek bere lanaren hasiera markatu zuen ondorengo dokumentaletan: Little Dieter Needs to Fly (1997), My Best Friend (1999), Wheel of Time (2003) eta Invencible (2000). Gainera, Argazkilaritza Zuzendari gisa lan egin du 30 film ingurutan eta telebistarako serie ugaritan.

Nabarmentzekoa da Werneg Herzogekin berarekin eta Clive Openheimer zientzialariarekin batera Fireball (2020) batera egindako azken lana, non Peter Zeitlingerren lanak paisaia naturalen edertasuna eta detaile bereziz harrapatutako jendea erakusten dituen.

 

 

AULA / GELA 

Peter Zeitlinger

 

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz la sesión de este viernes girará en torno al fotógrafo austriaco Peter Zeitlinger.

Zeitlinger además de ser fotógrafo es un reconocido cineasta cuya carrera cinematográfica ha abarcado tanto la dirección como el guión y el montaje.

Trabajó con con el también cineasta Werner Herzog por primera vez en 1995 cuando participó como Director de Fotografía en Death for Five Voices. Esto marcó el comienzo de su trabajo juntos en documentales posteriores como Little Dieter Needs to Fly (1997), My Best Friend (1999), Wheel of Time (2003) e Invencible (2000). Además ha trabajado como Director de Fotografía en alrededor de 30 películas y en numerosas series para la televisión.

Destaca su último trabajo junto al propio Werneg Herzog y el científico Clive Openheimer con Fireball (2020) donde el trabajo de Peter Zeitlinger muestra la belleza de los paisajes naturales y su gente que es capturada con singular detalle.

 

Jiří Menzel

Abuztuak

26

Agosto

2022

18,00 H.

Doako sarrera 

Entrada gratuita 

AULA / GELA 

Jiří Menzel

 

Photomuseumek sustatutako eta Zarauzko Udalak babestutako kultura hedapenerako Aula/Gela programaren barruan, ostiral honetako saioa Jiří Menzel txekiar zinema zuzendariaren inguruan izango da.


Jiří Menzel Pragan jaio zen 1938an, nahiz eta hasieran aitaren urratsak jarraituz, kazetaritza ikastea pentsatu, azkenean, Pragako Zinema Akademian sartu zen. Tamalez, handik bota egin zuten. Hala ere, irakasleetako baten esku-hartzeari esker, ikasketekin jarraitu ahal izan zuen.


Menzelen dohain handiak agerian geratu ziren Romané Letó bere bigarren obran. Bertan, aktore lanetan ere aritu zen. Hala eta guztiz ere, debekatu egin zuen erregimen txekiarrak Skribanci na nitich, bere hurrengo filma. Filmaketaren ondoren, filma proiektatzea debekatu zen, eta Menzelek ez zuen berriro filmik zuzendu 80ko hamarkada arte. Garai hartan, film onenaren Oscar sarirako izendatua izan zen
Vesnicko ma strediskova filma egin zuen.

Aipatzekoa da Ostre slovodane vlaki,Bohumil Hrabal idazlearen izen bereko eleberri batean oinarritutako bere opera prima. Izan ere, film onenaren Oscarra lortu zuen 1966an. Filma Europako zinematografiaren lan gorenetakotzat jotzen da eta Txekiar Olatu Berriari atxikitzen zaio.

 

AULA / GELA 

Jiří Menzel

 

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz la sesión de este viernes girará entorno al director de cine checo Jiří Menzel.

Jiří Menzel nació en Praga en 1938, aunque pensó inicialmente en seguir los pasos de su padre y estudiar periodismo, pero finalmente ingresó en la Academia de Cine de Praga, de la que fue expulsado. No obstante, gracias a la intervención de uno de sus profesores, pudo continuar sus estudios.

Las altas cualidades de Menzel quedaron patentes en su segunda obra, Capricho de verano donde interpretó un papel como actor. A pesar de todo, Alondras en el alambre, su siguiente filme, fue prohibido por el régimen checo. Tras el rodaje se prohibió la proyección de la película y hasta los años 80 Menzel no volvió a dirigir. En aquella época rodó Mi dulce pueblecito, que fue nominada al Oscar a la mejor película de habla no inglesa. 

Cabe mencionar su ópera prima Trenes rigurosamente vigilados, que logró el Óscar a la mejor película de habla no inglesa (1966), basada en una novela homónima del escritor Bohumil Hrabal. La película está considerada una de las obras cumbres de la cinematografía europea y se adscribe a la Nueva Ola checa. 

 

Mel Brooks

Urriak

07

Octubre

2022

18,00 H.

Doako sarrera 

Entrada gratuita 

AULA / GELA 

Mel Brooks

Photomuseumek sustatutako eta Zarauzko Udalak babestutako kultura hedapenerako Aula/Gela programaren barruan, ostiral honetako saioa Mel Brooks gidoialariaren inguruan izango da.

Melvin James Kaminsky (New York, 1926ko ekainaren 28), Mel Brooks bezala ezagunagoa, gidoilari, aktore eta zinema-zuzendari estatubatuarra da, komedia generoan espezializatua.

Brooks 1970eko hamarkadako zinema-zuzendari arrakastatsuenetako bat bihurtu zen, bere film asko komertzialki emankorrenen artean baitzeuden estreinatu ziren urtean. Bere ekoizpen zinematografiko ospetsuenen artean, The Producers (1967), The Twelve Chairs (1970), Blazing Saddles (1974), Silent Movie (1976), High Anxiety (1977) edota Spaceballs (1987) daude.

Young Frankenstein edo Frankestein gaztetxoa (1974) nabarmentzen da, beldurrezko zinema klasikoaren parodia, Mary Shelleyren Frankenstein eleberriaren egokitzapen zinematografiko berezia. 

 

AULA / GELA 

Mel Brooks

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz la sesión de este viernes se centrará en el guionista Mel Brooks.

Melvin James Kaminsky (Nueva York; 28 de junio de 1926), más conocido como Mel Brooks, es un guionista, actor y director de cine estadounidense, especializado en el género de comedia. 

Brooks se convirtió en uno de los directores de cine más exitosos de la década de 1970, con muchas de sus películas entre las más prolíficas comercialmente en el año en que fueron estrenadas.  Entre sus producciones cinematográficas más reconocidas destacan títulos como The Poducers  (1967), The Twelve Chairs  (1970), Blazing Saddles (1974), Silent Movie  (1976), High Anxiety (1977) o Spaceballs (1987).

Destaca el título Young Frankestein o el jovencito Frankestein (1974), una  parodia del cine de terror clásico, una particular adaptación cinematográfica de la novela de Mary Shelley, Frankestein. 

 

 

Volker Schlöndorff

Urriak

14

Octubre

2022

18,00 H.

Doako sarrera 

Entrada gratuita 

AULA / GELA 

Volker Schlöndorff

 

Photomuseumek sustatutako eta Zarauzko Udalak babestutako kultura hedapenerako Aula/Gela programaren barruan, ostiral honetako saioa Volker Schlöndorff zinemagilearen inguruan izango da.

Alemanian jaioa, gurasoen etxea utzi eta Frantziako Bretainiako jesuiten barnetegi batera joan zen, hilabete pare batez frantsesa ikas zezan. Hiru urte egin zituen han. Bere ibilbide zinematografikoa Parisen hasi zuen, hamazazpi urte zituenean familiarekin bizitzera joan zenean. Zientzia politiko eta ekonomikoa ikasi zuen Sorbonan eta zuzendaritza IDHECen, zinema eskola ospetsuan, eta 1960an hasi zuen bere ibilbide profesionala Nouvelle Vague-ko zenbait filmetan zuzendari laguntzaile gisa: Alain Resnais-ekin.

Bere lehen filma 1965ean filmatutako film labur bat izan zen, Wen Kummert 's, Frantzian debekatu zena Aljeriako gerrari buruzkoa zelako. 1966an “Der Junge Törless” (Torless gaztea) zuzendu zuen, 60 urte lehenago Robert Musilek egindako eleberriaren egokitzapena. Film honek Alemaniako zinema berriaren aitzindarietako bat bihurtu zuen, Fassbinder edo Herzogekin batera.

Bere lanak jaso dituen sari ugarien artean, aipatzekoak dira ez-ingelesezko film onenaren Oscarra eta Urrezko Palma Cannesko Zinemaldian, Günter Grassen jatorrizko eleberrian oinarritutako “Die Blechtrommel” (latorrizko tanborra, 1979) filmak lortuak.  Aipatzekoa da, halaber, “Un amour de Swann” (Swann-en maitasun bat, 1983) film saritua, Marcel Prousten eleberri baten egokitzapena. Alain Delon aktoreak bere ibilbide osoan egin duen interpretaziorik onena izan daiteke.

AULA / GELA 

Volker Schlöndorff

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz la sesión de este viernes se centrará en el cineasta Volker Schlöndorff.

Nacido en Alemania, dejó la casa de sus padres para ir a un internado jesuita en la Bretaña francesa con intención de aprender francés durante un par de meses. Se quedó tres años allí. Iniciaría su carrera cinematográfica en París, a donde se mudó con su familia cuando tenía diecisiete años. Estudió ciencia política y económica en La Sorbona y dirección en IDHEC, la famosa escuela de cine. Comenzó su carrera profesional en 1960 como asistente de dirección con Alain Resnais en varias películas de la Nouvelle Vague.

Su primera película fue un cortometraje rodado en 1965, Wen Kummert's, que fue prohibido en Francia porque trataba sobre la guerra de Argelia. Dirigió en 1966 “Der Junge Törless”  (El joven Törless), adaptación de la novela de Robert Musil. Esta película lo convirtió en uno de los puntales, junto a Fassbinder o Herzog, del nuevo cine alemán. 

Entre los numerosos premios que ha recibido su obra destacan el Óscar a la mejor película de habla no inglesa y la Palma de Oro en el Festival de Cine de Cannes logrados por “Die Blechtrommel” (El tambor de hojalata, 1979), basada en la novela original de Günter Grass. Otra película a destacar es la premiada “Un Amour de Swann” (El amor de Swann, 1983), adaptación de una novela de Marcel Proust, posiblemente la mejor interpretación del actor Alain Delon en toda su carrera.

 

Oliver Hirschbiegel

Urriak

21

Octubre

2022

18,00 H.

Doako sarrera 

Entrada gratuita 

AULA / GELA 

Oliver Hirschbiegel

Photomuseumek sustatutako eta Zarauzko Udalak babestutako kultura hedapenerako Aula/Gela programaren barruan, ostiral honetako saioa Oliver Hirschbiegel zinemagilearen inguruan izango da.

Oliver Hirschbiegel (Hanburgo, 1957), Alemanian jaio zen. Bere lehen filma “Das Experiment” (Esperimentua) eta  ondorengo “Mein Letzer” (Nire azkena) filmei esker, errekonozimendua lortu zuen zinemena munduan.

2004an Bernd Eichingerrek ekoiztutako Adolf Hitlerren azken egunei buruzko "Der Untergang" (Erorketa edo Hondoratzea) filma estreinatu zuen. Alemaniar nazionalitatea zuen zinemagile batek gai horri buruz garatutako lehen proiektua izan zen. Alemanian eztabaida sortu zuen buruzagi naziak aurkezteko moduagatik eta, bestalde, sari eta aintzatespen ugari irabazi zituen, Oscar sarietan atzerriko film onenaren izendapena barne.

Beste film aipagarri ugari zuzendu zituen, besteak beste,  Nicole Kidman eta Daniel Craig protagonista dituen "The Invasion" (Inbasioa, 2007), Liam Neeson eta James Nesbitt agertzen diren "Five Minutes of Heaven" ("Bost minutu zeruan", 2009) edota "Diana" (2013).

  

AULA / GELA 

Oliver Hirschbiegel

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz la sesión de este viernes se centrará en el cineasta Oliver Hirschbiegel.

Nacido en Alemania, Oliver Hirschbiegel (Hamburgo, 1957), logró su reconocimiento como cineasta tras su primer largometraje “Das Experiment” (El experimento) así como por  Mein letzter (Mi último).

En 2004 estrenó la película “Der Untergang” (La caída o El hundimiento), producida por Bernd Eichinger, sobre los últimos días de Adolf Hitler, la cual representó el primer proyecto sobre este tema desarrollado por un cineasta de nacionalidad alemana. Causó controversia en Alemania por la forma en que presentó a los líderes nazis y, por otro lado, ganó un gran número de premios y reconocimientos, incluida la nominación a mejor película extranjera en los Premios Óscar. 

Destacan varios títulos en su filmografía, tales como “The Invasion” (La invasión, 2007) protagonizada por Nicole Kidman y Daniel Craig, “Five Minutes of Heaven” (Cinco minutos de cielo, 2009) con Liam Neeson y James Nesbitt o el film “Diana” (2013).

 

Robert Müller

Azaroak

11

Noviembre

2022

18,00 H.

Doako sarrera 

Entrada gratuita 

AULA / GELA 

Robert Müller

 

Photomuseumek sustatutako eta Zarauzko Udalak babestutako kultura hedapenerako Aula/Gela programaren barruan, ostiral honetako saioa Robert Müller argazki-zuzendariaren inguruan izango da.

Robert Müller "argiaren maisua" ezizenarekin ezaguna, zinemaren historiako argazki-zuzendari garrantzitsuenetakoa izan zen. Bere lana argiztapen naturala eta kolorearen erabileragatik nabarmentzen da, 1971n debutatu zuen “Summer in the city” lanarekin.  Wim Wenders alemaniar zuzendariarekin egindako hamar kolaborazioetako lehena izan zen, gerora “Paris, Texas” , “The Scarlet letter”,  “Alice in den Städten”  eta “Falsche Bewegun”  film luzeak egin zituzten.

Wendersekin egindako lanez gain, era berean, industriako beste handiekin lan egin zuen, hala nola, Lars Von Trierreekin “Dancer in the dark” eta “Breaking the waves” fimetan  edo Jim Jarmuschekin “Dead Man”, “Ghost Dog” eta “Dawn by law” lanetan.

Bere ibilbide etengabeak hainbat sari eta izendapen merezi izan zituen, tartean 2013ko Amerikako Argazki Zuzendarien Elkartearen “International Achievement Award” saria.

 

 

AULA / GELA 

Robert Müller

 

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz la sesión de este viernes se centrará en director de fotografía Robert Müller.

Robert Müller conocido como "el maestro de la luz”  fue  uno de los directores de fotografía más influyentes de la historia del cine. Su  obra destaca por su empleo de la iluminación natural y el uso del color, debutó en 1971 con “Summer in the city”, la primera de sus diez colaboraciones con el director alemán Wim Wenders. Entre las que se incluyen largometrajes de la talla de “Paris, Texas”,  “La letra escarlata”, “Alicia en las ciudades” o “Falso movimiento”.

Además de por trabajos con Wenders, el director de fotografía trabajó con otros grandes directores, tales como Lars Von Trier en “Bailar en la oscuridad” y “Rompiendo las olas” o con Jim Jarmusch en “Dead Man”, “Ghost Dog” o “Bajo el peso de la ley”.

Su intachable trayectoria le hizo merecedor de múltiples galardones y nominaciones, incluyendo el International Achievement  Award de la Sociedad Americana de Directores de Fotografía de 2013.

 

Sigmund Freud

Azaroak

25

Noviembre

2022

18,00 H.

Doako sarrera 

Entrada gratuita 

AULA / GELA 

XIX. mendeko genioak: Sigmund Freud

 

Photomuseumek sustatutako eta Zarauzko Udalak babestutako kultura hedapenerako Aula/Gela programaren barruan, ostiral honetako saioa Sigmund Freud psikoanalisiaren aitari buruzkoa izango da.


XIX. mendea aurrekaririk gabeko aldaketa baten lekuko izan zen, industrian, zientzian eta gizartean izandako iraultzen ondorioz. Garai hartan autoritate tradizionala zalantzan jarri zen. Munduari buruzko ikuspegi berriak sartu ziren, gaur egun ere bizitzari zentzua emateko dugun moduan presente daudenak. Sigmund Freudek zalantzan jarri zuen garenaren esentzia bera.

Ikertzaile gisa zuen interes zientifikoa neurologiaren alorrean oinarritu zen, eta, pixkanaka, alderdi psikologikora bideratu zen. Apurka-apurka, sugestio hipnotikoa eta metodo katartikoa elkartze askearekin eta ametsen interpretazioarekin ordezkatu zituen. Hori guztia psikoanalisiaren abiapuntu bihurtu zen, eta hari eskaini zion bizitza osoa.

Freudek Frankfurt-Meineko Goethe Saria jaso zuen bere jarduera sortzaileagatik. Hiru “susmoen maisuetako” bat da, Karl Marx eta Fiedricht Nietzscherekin batera.

 

AULA / GELA 

Genios del siglo XIX: Sigmund Freud

 

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz la sesión de este viernes se centrará en el padre de psicoanálisis Sigmund Freud.

 

El siglo XIX fue testigo de un cambio sin precedentes, fruto de una serie de revoluciones y vuelcos en la industria, la ciencia y la sociedad. Fue un tiempo en el que se puso en entredicho la autoridad tradicional. Se Introdujeron nuevas perspectivas sobre el mundo, que todavía hoy están presentes en nuestra forma de dar sentido a la vida.  Sigmund Freud se cuestionó la esencia misma de lo que somos.

Su interés científico inicial como investigador se centró en el campo de la neurología, derivando progresivamente hacia la vertiente psicológica. Paulatinamente, reemplazó tanto la sugestión hipnótica como el método catártico por la asociación libre y la interpretación de los sueños. Todo esto se convirtió en el punto de partida del psicoanálisis, al que se dedicó ininterrumpidamente el resto de su vida.

Freud fue galardonado con el Premio Goethe de la ciudad de Fráncfort por su actividad creativa. Es considerado uno los tres "maestros de la sospecha", junto a Karl Marx y Fiedricht Nietzsche.

 

 

Karl Marx

Abenduak

02

Diciembre

2022

18,00 H.

Doako sarrera 

Entrada gratuita 

AULA / GELA 

XIX. mendeko genioak: Karl Marx

 

Photomuseumek sustatutako eta Zarauzko Udalak babestutako kultura hedapenerako Aula/Gela programaren barruan, ostiral honetako saioa Karl Heindrich Marx intelektual eta politikari komunistari buruzkoa izango da.

XIX. mendea aurrekaririk gabeko aldaketa baten lekuko izan zen, industrian, zientzian eta gizartean izandako iraultzen eta iraultzen ondorioz. Garai hartan autoritate tradizionala zalantzan jarri zen. Munduari buruzko ikuspegi berriak sartu ziren, gaur egun ere bizitzari zentzua emateko dugun moduan presente daudenak. Karl Marxek XX. mendea irauli zuten ideia politiko berriak sartu zituen.

Marx jatorri juduko filosofo, ekonomista, soziologo, kazetari, intelektual eta politikari komunista alemaniarra izan zen. Filosofian, historian, zientzia politikoan, soziologian eta ekonomian pentsamenduaren hainbat arlo hartzen ditu bere lan zabal eta eraginkorrean. Gainera, kazetaritza eta politikaren praktikan murgildu zen, bere pentsamenduan beti teoria eta praktikaren arteko lotura proposatuz. Friedrich Engelsekin batera, sozialismo zientifikoaren, komunismo modernoaren, marxismoaren eta materialismo historikoaren aita da. Bere lanik ezagunenak Alderdi Komunistaren Manifestua (Engelsekin batera) eta Kapitala (II. eta III. liburukiak hil ondoren argitaratuak) dira.

Marx, normalean, Émile Durkheim eta Max Weberekin batera aipatzen da gizarte-zientzia modernoaren hiru arkitekto nagusietako bat bezala; aldi berean, Friedrich Nietzsche eta Sigmund Freudekin batera, "susmoaren eskolako" XIX. mendeko hiru maisuetako bat bezala ikusten da. Historiako figura eragingarri eta eztabaidagarrienetako bat bezala ere deskribatu izan da.

 

AULA / GELA 

Genios del siglo XIX: Karl Marx

 

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz la sesión de este viernes se centrará en el intelectual y político comunista Karl Heindrich Marx.

El siglo XIX fue testigo de un cambio sin precedentes, fruto de una serie de revoluciones y vuelcos en la industria, la ciencia y la sociedad. Fue un tiempo en el que se puso en entredicho la autoridad tradicional. Se Introdujeron nuevas perspectivas sobre el mundo, que todavía hoy están presentes en nuestra forma de dar sentido a la vida.  Karl Marx introdujo nuevas ideas políticas que revolucionaron el siglo XX.

Marx fue un filósofo, economista, sociólogo, periodista, intelectual y político comunista alemán de origen judío. En su vasta e influyente obra abarca diferentes campos del pensamiento en la filosofía, la historia, la ciencia política, la sociología y la economía; Además incursionó en la práctica del periodismo y la política, proponiendo siempre en su pensamiento una unión entre teoría y práctica. Junto a Friedrich Engels, es el padre del socialismo científico, comunismo moderno, marxismo y materialismo histórico. Sus obras más conocidas son el Manifiesto del Partido Comunista (en coautoría con Engels) y El capital (publicados los tomos II y III póstumamente).

Marx es normalmente citado junto a Émile Durkheim y a Max Weber como uno de los tres principales arquitectos de la ciencia social moderna; a la vez, junto con Friedrich Nietzsche y Sigmund Freud, es visto como uno de los tres maestros del siglo XIX de la "escuela de la sospecha". También ha sido descrito como una de las figuras más influyentes y controvertidas de la historia.

 

César Manrique

Abenduak

16

Diciembre

2022

18,00 H.

Doako sarrera 

Entrada gratuita 

AULA / GELA 

César Manrique

 

Photomuseumek sustatutako eta Zarauzko Udalak babestutako kultura hedapenerako Aula/Gela programaren barruan, ostiral honetako saioa César Manrique artista kanariarrari buruzkoa izango da.

César Manrique Cabrera (1919-1992) margolari, eskultore eta artista kanariarra izan zen. Bere obra Kanariar uharteetako ingurumen-balioen defentsarekin uztartu zuen. Kanarietako arte modernoaren erreferente bihurtu zen. Mundu-gizona, Lanzarote, bere jaioterria, izan zen arte interpretatzeko moduan eragin handiena izan zuena eta bere aztarnarik handiena utzi zuen tokia, zalantzarik gabe.

Artearen eta naturaren arteko harmonia bilatu zuen, sormenerako espazio gisa. Besteak beste, Ekologia eta Turismoko Munduko Saria eta Europa Saria eskuratu zituen.

 

 

AULA / GELA 

César Manrique

 

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz la sesión de este viernes se centrará en el artista canario César Manrique.

César Manrique Cabrera (1919-1992) fue un pintor, escultor y artista canario. Compaginó su obra con la defensa de los valores medioambientales de Canarias. Se convirtió en el referente del arte canario moderno. Hombre de mundo, fue Lanzarote, su isla natal, el lugar que, sin ninguna duda, más influyó en su manera de interpretar el arte y donde dejó su mayor huella.

Buscó la armonía entre el arte y la naturaleza como espacio creativo. Obtuvo, entre otros, el Premio Mundial de Ecología y Turismo y el Premio Europa.

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