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Hirugarren adina zineman II / La tercera edad en el cine II

Martxoak

01

Marzo

2024

18,00 H.

Doako sarrera 

Entrada gratuita 

  AULA / GELA

Hirugarren adina zineman II

 

Photomuseumek sustatu eta Zarauzko Udalak babestutako kultur hedapenerako Aula/Gela programaren barruan, ostiraleko saioa hirugarren adinekoen zineman inguruko bigarren saioa izango da.

Hirugarren adinekoek rol garrantzitsua duten filmen zerrenda, luzea da. Titulu batzuetan, urteak igaro arren, protagonistek lanbide bat betetzen jarraitzen dute. Beste kasu batzuetan, erretiroaren une zailari aurre egiten diote. Film batzuetan gurasoak oztopo bihurtzen dira seme-alabentzat, nahiz eta maitasun handia dioten elkarri. Gainera, oso politak dira ezkontzetako maitasun-istorioak, urteetan zehar mantentzen direnak, onean eta txarrean, osasunean eta gaixotasunean... bizitzarako denbora gutxi geratzen zaiela dakiten pertsonen filmak dira, edo bidegurutze batean daudenak, edota bizi-balantzea egiten duten eta orain arte egin dutena merezi izan duen galdetzen diotenak.

Gure sormena sustatzen duten filmak dira, gure pentsamoldea aberasten dutenak, agian pentsatzen geldituko ez ginatekeen gauzei buruz hausnartzen laguntzen digutenak, gertatzen ari garen egoera edo une zailen bat gainditzen edo gure gizarte-harremanak hobetzen lagun diezagukeenak.

Aipatzekoak dira, besteak beste, Arrugas (2011), Space Cowboys (2000), Cocoon (1985),  Ned esnatzen (1998), Tomate berde fijituak (1991), Youth (2012), edota gran Torino (2008).

 

 

AULA / GELA

Tercera edad en el cine II

 

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz, la sesión de este viernes será la segunda en torno a la tercera edad en el cine.

La lista de películas en las que la tercera edad juega un rol importante es variada. Hay títulos donde, a pesar de los años, los protagonistas siguen ejerciendo una profesión. En otros casos afrontan el momento difícil de la jubilación. También hay películas en que los padres se convierten en un estorbo para los hijos, pese al cariño indudable que les profesan. Son además muy bonitas las historias de amor de los matrimonios, mantenidas a lo largo de los años, en lo bueno y en lo malo, en la salud y en la enfermedad...son filmes de personas que saben que les queda poco tiempo de vida, o que están en una encrucijada en que hacen balance vital y se preguntan si lo que han hecho ha merecido la pena.

Estas películas estimulan nuestra creatividad, enriquecen nuestra forma de pensar, nos ayudan a reflexionar sobre cosas de las que quizá a lo mejor no nos hubiéramos parado a pensar, nos pueden ayudar a superar alguna situación o momento de dificultad por el que estemos pasando o incluso también a mejorar nuestras relaciones sociales.

Destacan entre otros títulos como, Arrugas (2011), Space Cowboys (2000), Cocoon (1985), Despertando a Ned (1998), Tomates verdes fritos (1991), youth(2012), o Gran Torino(2008).

 

Hirugarren adina zineman III / La tercera edad en el cine III

Martxoak

22

Marzo

2024

18,00 H.

Doako sarrera 

Entrada gratuita 

  AULA / GELA

Hirugarren adina zineman III

 

Photomuseumek sustatu eta Zarauzko Udalak babestutako kultur hedapenerako Aula/Gela programaren barruan, ostiraleko saioa hirugarren adinekoen zineman inguruko hirugarren saioa izango da.

Hirugarren adinekoek rol garrantzitsua duten filmen zerrenda, luzea da. Titulu batzuetan, urteak igaro arren, protagonistek lanbide bat betetzen jarraitzen dute. Beste kasu batzuetan, erretiroaren une zailari aurre egiten diote. Film batzuetan gurasoak oztopo bihurtzen dira seme-alabentzat, nahiz eta maitasun handia dioten elkarri. Gainera, oso politak dira ezkontzetako maitasun-istorioak, urteetan zehar mantentzen direnak, onean eta txarrean, osasunean eta gaixotasunean... bizitzarako denbora gutxi geratzen zaiela dakiten pertsonen filmak dira, edo bidegurutze batean daudenak, edota bizi-balantzea egiten duten eta orain arte egin dutena merezi izan duen galdetzen diotenak.

Gure sormena sustatzen duten filmak dira, gure pentsamoldea aberasten dutenak, agian pentsatzen geldituko ez ginatekeen gauzei buruz hausnartzen laguntzen digutenak, gertatzen ari garen egoera edo une zailen bat gainditzen edo gure gizarte-harremanak hobetzen lagun diezagukeenak.

Aipatzekoak dira, besteak beste, Wrikles (2011), Space Cowboys (2000),  Ned esnatzen (1998), Tomate berde fijituak (1991), Youth (2012), Gran Torino (2008) edota Cocoon (1985).

 

 

AULA / GELA

Tercera edad en el cine III

 

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz, la sesión de este viernes será la tercera en torno a la tercera edad en el cine.

La lista de películas en las que la tercera edad juega un rol importante es variada. Hay títulos donde, a pesar de los años, los protagonistas siguen ejerciendo una profesión. En otros casos afrontan el momento difícil de la jubilación. También hay películas en que los padres se convierten en un estorbo para los hijos, pese al cariño indudable que les profesan. Son además muy bonitas las historias de amor de los matrimonios, mantenidas a lo largo de los años, en lo bueno y en lo malo, en la salud y en la enfermedad...son filmes de personas que saben que les queda poco tiempo de vida, o que están en una encrucijada en que hacen balance vital y se preguntan si lo que han hecho ha merecido la pena.

Estas películas estimulan nuestra creatividad, enriquecen nuestra forma de pensar, nos ayudan a reflexionar sobre cosas de las que quizá a lo mejor no nos hubiéramos parado a pensar, nos pueden ayudar a superar alguna situación o momento de dificultad por el que estemos pasando o incluso también a mejorar nuestras relaciones sociales.

Destacan entre otros títulos como, Arrugas (2011), Space Cowboys (2000), Despertando a Ned (1998), Tomates verdes fritos (1991), youth(2012), Gran Torino(2008) o Cocoon (1985).

 

Emakumea eta zinema I / Mujer y cine I

Martxoak

08

Marzo

2024

18,00 H.

Doako sarrera 

Entrada gratuita 

  AULA / GELA

Emakumea eta zinema I

 

Photomuseumek sustatu eta Zarauzko Udalak babestutako kultur hedapenerako Aula/Gela programaren barruan, ostiraleko saioa emakumea zineman inguruko lehen saioa izango da.

Zinemak rol femenino estereotipatuekin behin baino gehiagotan jokatu du, hala nola emakume gaiztoa, objektu sexuala, bere funtzio soziala betetzen duena, heroina edo bere printze urdina bilatzen duena, baina egiaz, patriarkatu klasikoak zuzendutako estereotipoetatik kanpo, zinemaren historian zehar estereotipoekin ere hautsi da, kritikatuz, erakutsiz edo besterik gabe hautsiz.

Emakumearen Nazioarteko Egunarekin bat eginez, estereotipoetatik kanpo beste ikuspegi bat eta pentsatzeko modu bat sustatzen duten pelikulak lantzen hasiko gara, hausnartzen lagun diezaguten. 1927ko "Ryazaneko emakume nekazariak" sobietar film mutu interesgarriarekin hasita. Bertan, hainbat emakume nekazarien istorioa kontatzen da, melodrama eta patriarkatuaren kritika handiko koktel batean.

 

 

AULA / GELA

Mujer y cine I

 

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz, la sesión de este viernes será la primera en torno a la mujer y el cine.

Fuera de los estereotipos clásicos regidos por el patriarcado clásico con papeles femeninos estereotipados, como la mujer malvada, objeto sexual, la que cumple su función social, la heroína o quien busca su príncipe azul, en realidad a lo largo de la historia del cine también se ha roto con los  estereotipos, o bien criticándolos, mostrándolos o simplemente rompiendo con ellos.

Coincidiendo con el Día Internacional de la Mujer, comenzaremos tratando una serie de películas que estimulan otra visión y forma de pensar fuera de los estereotipos, de forma que nos ayuden a reflexionar. Comenzando con la interesante película muda soviética “Campesinas de Ryazan” de 1927, donde se cuenta la historia de varias campesinas, en un cóctel explosivo de melodrama y crítica al patriarcado que fue todo un éxito de audiencia en la época.

 

Aleksey Balabanov

Urtarrilak

07

Enero

2022

18,00 H.

Doako sarrera 

Entrada gratuita 

 AULA / GELA 

Aleksey Balabanov

Photomuseumak sustatutako eta Zarauzko Udalak babestutako kultur difusiorako Aula/Gela programaren barruan, ostiral honetako saioa Alekséi Balabanov Errusiako zinema zuzendariari buruzkoa izango da.

 

Alekséi Balabanov 1959an jaio zen Sverdlovsken (SESB), eta Atzerriko Hizkuntzen Fakultatean eta Moskuko zinema-zuzendaritzako ikastaroetan graduatu zen. Dokumentalean ondu ondoren, Balabanov San Petersburgora joan zen bizitzera, eta laster Errusian oso ezaguna egin zen fikzioan hasi zen, “Anaia” (1997) filmaren arrakastatik eta “Anaia-2” (2000) sekuelatik abiatuta, thriller kriminaleko bere sarrerak.

Hala ere, bien artean filmatu zuen Balabanovek neurri batean bere zinemaren etorkizuna markatuko zuen film fin asaldagarria; “Of Freaks and Men” (1998), XX. mendeari aurre egiten zion errusiar burgesiari egindako sepiara biratutatko dastatze onirikoa. Ausardiak eta benetakoaren eta alegorikoaren arteko zinbreak bere filmik onenen zigilua osatuko dute, hala nola “Cargo 200” (2007), SESBeko azken egunei buruzko satira beltz bat, zeinaren ondoren Errusiako Tarantino jotzen den.

 

AULA / GELA 

Aleksey Balabanov

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz la sesión de este viernes estará dedicada al director de cine ruso, Alekséi Balabanov.

Nacido en 1959 en Sverdlovsk, URRS, Alekséi Balabánov se graduó en la Facultad de Lenguas Extranjeras y en cursos de dirección de cine en Moscú. Tras curtirse en el documental, Balabanov se mudó a San Petersburgo e inició una carrera en el campo de la ficción que pronto lo hizo muy popular en Rusia, a partir del éxito de “Hermano” (1997) y su secuela, “Hermano-2” (2000). 

No obstante, justo entre ambas, Balabanov rodó la delicada y turbadora película que en cierta medida marcaría el futuro de su cine; hablamos de “Of Freaks and Men” (1998), cata onírica y virada al sepia sobre la burguesía rusa que encaraba el siglo XX. El atrevimiento y ese cimbreo entre lo real y lo alegórico constituirán el sello de sus mejores films, como “Cargo 200” (2007),  una sátira negra sobre los últimos días de la URSS,  tras el cual se le considera el Tarantino ruso.

 

Jean Renoir

Abenduak

23

Diciembre

2022

18,00 H.

Doako sarrera 

Entrada gratuita 

AULA / GELA 

Jean Renoir

 

Photomuseumek sustatutako eta Zarauzko Udalak babestutako kultura hedapenerako Aula/Gela programaren barruan, ostiral honetako saioa Jean Renoir zinemagile frantziarrari buruzkoa izango da.

 

Jean Renoir (1894-1979) zinema zuzendari, gidoilari eta aktore frantziarra izan zen. Pierre-Auguste Renoir margolari inpresionista ospetsuaren bigarren semea zen.


Bere filmak, bere benetako dimentsioan ulertu gabeak hamarkadetan zehar, aspalditik ikusten dira funtsezko lan gisa 1930 eta 1950 bitartean Frantziako zinemaren historian, Frantzian Nouvelle vague hasi aurretik. François Truffauten zinemagilearengan izan zuen eragina, besteak beste, bereziki nabarmena da.


Jean Renoir bake mezu bat sustatzen saiatu zen La grande  illusion (1937) lanarekin. La bete humaine (1938) lanean, garai hartako konpromiso sozialak pantailan jartzen saiatzen da. Bere maisulanean, La règle du jeu  (1939) izenekoan, balio humanisten gainbehera aurreikusten du, eta Frantziako gizartearen ohiturei buruzko inolako begirunerik gabeko koadro bat marrazten du.
Gerra ostean Estatu Batuetan ibili ondoren, Europara itzuli zen, eta telebistarako hainbat film zuzendu zituen. Nabarmentzekoa da Renoir beraren gidoiarekin, zuzendaritzarekin eta aurkezpenarekin egindako bere azken lana, Le petit théâtre de Jean Renoir.

 

 

ZORIONAK ETA URTE BERRION¡¡

 

 

AULA / GELA 

Jean Renoir

 

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz la sesión de este viernes se centrará en el cineasta francés, Jean Renoir.

 

Jean Renoir  (1894-1979) fue un director de cine, guionista y actor francés. Era el segundo hijo del famoso pintor impresionista Pierre-Auguste Renoir.

Sus películas, durante décadas incomprendidas en su verdadera dimensión, se ven desde hace tiempo ya como obras clave dentro del desarrollo de la historia del cine francés entre 1930 y 1950, antes de que se iniciara en Francia la Nouvelle vague. La influencia sobre el cine de François Truffault, entre otros, es especialmente notable.

Jean Renoir trató de promover un mensaje de paz con La gran ilusión (1937). En La bestia humana (1939), trata de poner ante la pantalla los compromisos sociales de la época. En su obra maestra, La regla del juego (1939), prevé el desmoronamiento de los valores humanistas y traza un cuadro sin ninguna condescendencia sobre las costumbres de la sociedad francesa.

Tras su periplo estadounidense tras la guerra, volvió a Europa donde dirigió varias películas para la televisión, destaca su última obra con guion, dirección y presentación del propio Renoir. Le petit théâtre de Jean Renoir.

FELIZ NAVIDAD Y PROSPERO AÑO NUEVO

Sidney Poitier

Urtarrilak

14

Enero

2022

18,00 H.

Doako sarrera 

Entrada gratuita 

 AULA / GELA 

Sidney Poitier

Photomuseumak sustatutako eta Zarauzko Udalak babestutako kultur difusiorako Aula/Gela programaren barruan, ostiral honetako saioa Sidney Poitier aktoreari buruzkoa izango da. 

Sidney Poitier aktore, zinema-zuzendari, idazle eta diplomatiko estatubatuarra izan zen.

Ezaguna egiten hasi zen Estatu Batuetako antzezlanetan egindako interpretazioengatik, non arraza estereotipoei aurre egiten zien. Horrela, sinesgarritasun handia eman zien aktore beltzei mendebaldeko munduan.

1963an, Lillies of the field filmean egindako lanagatik gizonezko aktore onenaren Oscar saria irabazi zuen lehen afroamerikarra izan zen. 1965ean The Bedford Incident film antibelizistan parte hartu zuen Richard Widmarkekin batera. 1967an hiru film egin zituen: to Sir, With Love, In the heat of the night, eta Guess who’s coming tonight. Uptown Saturday Night, Let 's Do It Again (Bill Cosby lagunarekin) eta Stir crazy (Richard Pryor eta Gene Wilder protagonista) filmak ere zuzendu zituen.

2002an, 38 urte geroago, Hollywoodeko Arte eta Zientzia Zinematografikoen Akademiak Poitier aukeratu zuen Ohorezko Oscarra jasotzeko. Urtarrilaren 6an hil da 94 urte zituela.

 

 

AULA / GELA 

Sidney Poitier

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz en la sesión de este viernes estará dedicada al actor de cine Sidney Poitier.

Sidney Poitier fue un actor, director de cine, escritor y diplomático estadounidense.  Empezó a ser conocido por sus interpretaciones en obras de teatro estadounidenses, en las cuales desafiaba los estereotipos raciales. De esta manera dio una gran credibilidad a los actores negros en el mundo occidental. 

En 1963, consiguió ser el primer actor afroamericano en ganar el Óscar al mejor actor por su interpretación en Los lirios del valle. En 1965 participó en la película antibelicista The Bedford Incident  junto a Richard Widmark. En 1967 protagonizó tres películas: To Sir, With Love, En el calor de la noche y Adivina quién viene a cenar esta noche. También dirigió películas como Sucedió un sábado, Let's Do it Again  (con su amigo Bill Crosby), y Locos de remate (protagonizada por Richard Pryor y Gene Wilder). 

En 2002, 38 años después de recibir el Óscar al mejor actor, Poitier fue elegido por la Academia de las Artes y las Ciencias Cinematrográficas de Hollywood  para recibir el Óscar Honorifico. Falleció el 6 de enero a los 94 años.

 

Agnotologia

Urtarrilak

14

Enero

2022

18,00 H.

Doako sarrera 

Entrada gratuita 

 AULA / GELA 

Agnotologia

Photomuseumak sustatutako eta Zarauzko Udalak babestutako kultur difusiorako Aula/Gela programaren barruan, ostiral honetako saioa Agnotologia edo ezjakintasunaren zientziari buruzkoa izango da. 

Ezagutza zientifikoa ez da inoiz orain bezain zabala, zehatza eta partekatua izan, eta, hala ere, inoiz ez da orain bezain zalantzan egon. Jakina da industriek beren negozioari kalte egin diezaiokeen guztia ezkutatu nahi dutela. Bere estrategia ezjakintasuna sortzean datza, eta hortik dator agnotologia edo eragindako ezjakintasuna. Hau da, eztabaida publikoan, ziurgabetasuna edo zalantza zientifiko bat sortzea, edozein ekintza politiko edo zibiko atzeratzeko edo geldiarazteko.

Eztabaida politikoaren kasuan, erabateko degradaziora jotzen da, desinformazioaren erretorikaren bidez, edo eztabaida datu batzuen inguruan izan beharrean, eta datu horiek eta errealitatea aldatzeko proposamenen inguruan bideratzen dira. 

 

 

AULA / GELA 

Agnotología

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz en la sesión de este viernes estará dedicada a la Agnotología, o la ciencia de la ignorancia.

Nunca el conocimiento científico ha sido tan vasto, detallado y compartido, y sin embargo nunca ha estado tan cuestionado como ahora. Es bien sabido que las industrias tienen interés en ocultar todo lo que pueda perjudicar su negocio. Su estrategia se basa en fabricar ignorancia, de allí surge la agnotología o el estudio de la ignorancia inducida, en sembrar la incertidumbre en el debate público, y en generar una duda científica que permita retrasar o paralizar cualquier acción política o cívica.

En el caso del debate político se recurre a su absoluta degradación por medio de la retórica de la desinformación o hacer que el debate gire no en torno a unos datos, sino en torno a propuestas para cambiar esos datos y la realidad. 

 

Zinema Japoniarrara I / Cine Japonés I

Urtarrilak

28

Enero

2022

18,00 H.

Doako sarrera 

Entrada gratuita 

 

AULA / GELA 

Zinema Japoniarra I

Photomuseumak sustatutako eta Zarauzko Udalak babestutako kultur difusiorako Aula/Gela programaren barruan,  ostiral honetako emanaldia Akira Kurosawa zinema-zuzendariari eskainiko saio, zinema japoniarrari ziklokoaren baitan.

Akira Kurosawa egile entzutetsu eta ospetsua izan zen, dudarik gabe Japoniako zinema zuzendarien artean ezagunena. Osakako merkatari familia aberats bateko zazpi anai-arrebetatik gazteena zen. Txiki-txikitatik kultur giroan mugitu zen, pinturaren munduarekiko interes berezia agertuz. 

Bere filmografian, Zazpi samuraiak (1954), Joyimbo (1961), Ran (1985) eta Roshomon (1950) filmak nabarmentzen dira. Bere ibilbidean sari asko jaso zituen, esaterako, Berlin, Venezia, Cannes edo Moskuko zinemaldi nagusietan saritua izan zen, eta hainbat BAFTA eta Oscar irabazi zituen. Gainera, 1990ean Ohorezko Oscarra eman zioten.

 

AULA / GELA 

Cine Japonés I

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz la sesión de este viernes, la primera sobre el cine japonés, estará dedicada al director Akira Kurosawa.

Akira Kurosawa fue un prestigioso y reconocido autor, sin duda el más conocido de los directores de cine japoneses. Era el menor de siete hermanos de una rica familia de comerciantes de Osaka. Desde muy pequeño se movió en un ambiente cultural, mostrando especial interés por el mundo de la pintura.

En su trayectoria destacan películas como Los siete samurais (1954), Joyimbo (1961), Ran (1985) y Roshomon. A lo largo de su carrera fue premiado en los principales festivales, tales como Berlín, Venecia, Cannes o Moscú, y fue galardonado con varios premios BAFTA y cuatro Oscars. Además de un Oscar Honorífico por su trayectoria en 1990.

 

Zinema Japoniarrara II / Cine Japonés II

Otsailak

11

Febrero

2022

18,00 H.

Doako sarrera 

Entrada gratuita 

 

AULA / GELA 

Zinema Japoniarra II

Photomuseumak sustatutako eta Zarauzko Udalak babestutako kultur difusiorako Aula/Gela programaren barruan,  ostiral honetako emanaldia Yasujiro Ozu zinema-zuzendariari eskainiko saio, zinema japoniarrari buruzko ziklokoko bigarren saioa izango da.

Yasujiro Ozuk eragin handia izan zuen Japoniako zineman. Bere ibilbidea 1920ko hamarkadatik, zinema mutuko garaietatik, 1960ko hamarkada arte doa, azken filmak koloretan burutuz. Bere lehen lanetan genero zinematografiko konbentzionalak jorratu zituen, hala nola komedia, baina bere lan ezagunenek familiako kontuak jorratzen dituzte eta gerraosteko Japoniaren belaunaldi eta kultura-gatazkak aurkezten dituzte.

XX. mendeko zinemagile handienetakotzat hartzen da eta bere herrialdean kritika eta publiko arrakasta itzela izan zuen. Nazioarteko kritikak bere filmografiari egindako errekonozimendua urteen poderioz iritsi zitzaion. Zuzendari original eta eragingarria, bere ibilbidea hiru etapetan banatu zen: garai mutua, gerra eta heldutasuna. Azken etapan Tōkyō monogatari (Tokioko ipuinak) edo Sanma no aji (Sakearen zaporea) bezalako film eraginkorrak, burutu zituen,  giza naturaren ulermen sakona erakusten zuelarik.

 

AULA / GELA 

Cine Japonés II

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz la sesión de este viernes, la segunda sobre el cine japonés, estará dedicada al director Yasujiro Ozu.

Yasujiro Ozu fue muy influyente como director dentro del cine japonés. Su trayectoria se desarrolló desde los años 1920, en el cine mudo, hasta sus últimas películas en color en los años 1960. En sus primeros trabajos abordó géneros cinematográficos convencionales, como la comedia, pero sus obras más conocidas tratan de asuntos familiares y presentan los conflictos generacionales y culturales característicos del Japón de posguerra.  

Es ampliamente considerado uno de los mayores cineastas del siglo XX ​ y gozó en vida de bastante éxito de crítica y público en su país. El reconocimiento de la crítica internacional a su filmografía le llegó con el paso de los años. Catalogado como un director original e influyente,  su carrera como director se dividió en tres etapas, su época muda, la guerra y la madurez con películas tan influyentes como Tōkyō monogatari (Cuentos de Tokio) o su última obra maestra Sanma no aji (El sabor del sake), donde Ozu mostraba una profunda comprensión de la naturaleza humana.

 

Leopoldo Zugaza

 

 ESKERRIK ASKO LEOPOLDO

GOIAN BEGO

 

 MUCHAS GRACIAS LEOPOLDO

DESCANSA EN PAZ

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